شناسهٔ خبر: 48984199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امکان کمک غیرحضوری برای طرح اطعام حسینی در آذربایجان غربی فراهم شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت گفت: مردم استان برای کمک به اطعام حسینی نیازمندان می‌توانند با روش‌های غیرحضوری، هدایای خود را به این طرح واریز کنند.

صاحب‌خبر -

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: سامانه مبتنی بر تلفن‌همراه #۱*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در این ایام راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند.

وی اضافه کرد: پس از شماره گیری این رقم، شهروندان باید کد ۰۴۴ مربوط به آذربایجان غربی را وارد کرده و سپس با وارد کردن مبلغ مورد نظر در کمک به نیازمندان سهیم باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان در اطعام حسینی اختصاص یافته است.

سهندی بیان کرد: سهولت در پرداخت کمک‌های مردمی، کاهش پایگاه‌های فیزیکی با توجه به شیوع بیماری کرونا و صرفه جویی در هزینه‌ها از مزایای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پرداخت کمیته امداد به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: کمک‌های مردمی از این طریق نیز همچون دیگر کمک‌های شهروندان در سریع‌ترین زمان احصا می‌شود و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما