شناسهٔ خبر: 48976984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس شبکه بهداشت شوش در گفت‌وگو با ایلنا:

ظرفیت بیمارستان نظام‌مافی برای پذیرش کرونایی‌ها تکمیل شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شوش از مراجعه روزانه حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی و یا مشکوک به این بیماری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نوروز سواری از تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان نظام‌مافی خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه به دلیل عدم توجه برخی شهروندان به هشدارهای عوامل بهداشت و درمان تمام تخت‌های بیمارستان نظام‌مافی توسط بیماران کرونایی تکمیل شده‌اند و این مسئله می‌تواند یک زنگ خطر جدی برای همه باشد.

وی در ادامه به اختصاص اغلب بخش‌های این مرکز درمانی به بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: اکنون بخش‌های داخلی، جراحی، دو بخش ویژه (ccu/icu) و بخش اورژانس بیمارستان کاملاً درگیر بیماران کرونایی بوده که همگی پر هستند و تخت خالی برای بستری دیگر بیماران کرونایی نداریم.

دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان شوش با بیان اینکه آمار بیماران سرپایی مراجعه کننده به این بیمارستان نسبت به هفته‌های قبل، روند جهشی داشته، گفت: اکنون روزانه حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا به بخش‌های سرپایی بیمارستان مراجعه کرده که این آمار بسیار نگران کننده است.

سواری تصریح کرد: این تعداد مراجعات از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون بی‌سابقه است و شهروندان باید نسبت به رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامت فردی خود جدیت و حساسیت بیشتری به خرج دهند و با عوامل بهداشت و درمان همکاری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شوش در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه کادر درمان اشاره کرد و گفت: کادر درمان طی این مدت، بسیار تحت‌فشار قرار گرفتند و مردم باید در این زمینه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمک و مساعدت عوامل بهداشت و درمان بشتابند و در این شرایط سخت مدافعان سلامت را تنها نگذارند.

نظر شما