شناسهٔ خبر: 48887534 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تبلت آنر تب وی ۷ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و مدیاتک کمپانیو ۱۳۰۰T معرفی شد

Gizmochina

صاحب‌خبر -

تبلت آنر تب وی ۷ پرو – Honor Tab V7 Pro رونمایی شد. این تبلت به نمایشگر ۲K با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و تراشه مدیاتک کمپانیو ۱۳۰۰T مجهز شده است.

امروز طرفداران آنر روز خوبی را تجربه کردند؛ زیرا این برند چینی از سری گوشی‌های پرچمدار آنر مجیک ۳، ساعت هوشمند آنر واچ GS و تبلت آنر تب وی ۷ پرو رونمایی کرد. در این مطلب می‌خواهیم به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت آنر تب V7 پرو بپردازیم.

مشخصات و ویژگی‌های آنر تب وی ۷ پرو

آنر تب وی 7 پرو

آنر Tab V7 Pro یک تبلت بالارده با ضخامت ۷.۲۵ میلی‌متری و وزن ۴۸۵ گرمی است. این تبلت به یک نمایشگر ۱۱ اینچی LCD مجهز شده است و از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (۲K)، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰، تراکم پیکسلی ۲۷۶ پیکسل بر اینچ، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و کنتراست ۱۵۰۰:۱ بهره می‌برد. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۵۰۰ نیت می‌رسد و شاهد پوشش طیف وسیعی از گستره رنگ DCI-P3 هستیم.

تبلت آنر به اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 5.0 مجهز شده است. آنر ادعا می‌کند که رابط کاربری دستگاه را برای مولتی تسکینگ بهتر بهینه کرده است و شاهد ویژگی‌هایی همچون تقسیم نمایشگر، حالت چند پنجره‌ای و Drag and Drop هستیم.

تب وی ۷ پرو اولین دستگاهی است که به همراه تراشه مدیاتک Kompanio 1300T عرضه شده است. این تراشه در کنار ۸ گیگ رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی قرار گرفته است. همچنین شاهد پشتیبانی از فناوری افزایش رم در این محصول هستیم.

آنر تب وی 7 پرو

در بدنه پشتی دستگاه دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. انرژی مورد نیاز این تبلت توسط یک باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات تامین می‌شود. آنر در تبلت جدید خود از سیستم خنک کننده ۷ لایه برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد دستگاه بهره برده است.

همچنین کاربران می‌توانند در صورت نیاز از قلم مجیک پنسل ۲ و کیبورد مجزا استفاده کنند. از دیگر مشخصات آنر تب وی ۷ پرو می‌توان به اسپیکر‌های چهار‌گانه،‌ پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای ۶، شبکه ۵G، بلوتوث ۵.۱ و درگاه USB-C اشاره کرد.

قیمت Honor Tab V7 Pro

آنر تب وی 7 پرو

مدل وای فای وی ۷ پرو در سه نسخه ۶/۱۲۸ گیگ با قیمت ۴۰۱ دلار، ۸/۱۲۸ گیگ با قیمت ۴۳۲ دلار و ۸/۲۵۶ گیگ با قیمت ۵۰۹ دلار در چین عرضه شده است. مدل ۵G نیز به ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی مجهز شده است و ۵۷۱ دلار قیمت دارد.

تبلت آنر وی ۷ پرو در سه رنگ آبی، طلایی و نقره‌ای تیتانیومی روانه بازار شده است. بدنه پشتی مدل‌های آبی و طلایی از چرم ایتالیایی ساخته شده است و جنس نسخه نقره‌ای نیز از شیشه است.

برچسب‌ها:

نظر شما