شناسهٔ خبر: 48753498 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حزب الله ، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد

کارشناس مسائل منطقه گفت: رژیم صهیونیستی باوجود تقویتی که بعد از شکست در جنگ 12 روزه برای گنبد آهنین ایجاد کرد اما نتوانست در مقابل حزب الله مقاومتی داشته باشد و راکت های حزب الله از گنبد آهنین عبور کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سید رضا صدرالحسینی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: بِنِت به عنوان نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی می خواست یک تجربه ای را به صورت مستقل داشته باشد تا شاهد وضعیت کنونی حزب الله و لبنان باشد.
وی ادامه داد: در ایام اخیر که در سالگرد انفجار مهیب بندر بیروت هستیم؛ وضعیت بیروت و لبنان یک وضعیت نسبتاًَ نابسامانی است چون در طول این ایام گذشته، دولتي وجود نداشت و مشکلات اقتصادی زیادی هم بوده است و حاشیه های زیادی را برای حزب الله ایجاد کرده بودند.
آقای صدرالحسینی گفت: رژیم صهیونیستی بنا داشت وضعیت امنیتی و دفاعی لبنان را محک بزند و به همین دلیل توسط تعدادی توپخانه و هواپیما شلیک هایی را به جنوب لبنان در روز پنجشنبه داشت و تصور نمی کرد با این سرعت راکت های حزب الله پاسخ آنها را بدهد و از گنبد آهنین عبور کند.
وی با اشاره به این که امروز مقاومت یک جبهه به هم پیوسته است ادامه داد: زمانی که پاسخ از جانب حزب الله به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد آنها تصور کردند این راکت ها از جانب فلسطین و غزه است و شبکه 13 تلویزیون صهیونیستی اعلام کرد این اتفاق از فلسطین افتاده است.
کارشناس مسائل منطقه گفت: با نگاه به حملاتی که در جنگ 12 روزه علیه فلسطین انجام و شکستی که رژیم صهیونیستی در آن 12 روز متحمل شد؛ تداوم این اقدام امروز از جانب حزب الله صورت گرفت یعنی حزب الله علیرغم حاشیه سازی های گوناگونی که در حوزه جغرافیایی لبنان برای آن ایجاد کردند؛ از آمادگی دفاعی کامل برخوردار است و رژیم صهیونیستی هم با اينکه تقویتی که بعد از شکست در جنگ 12 روزه برای گنبد آهنین ایجاد کرد و لایه های دفاعی و پدافندی جدیدی برای آن توسط آمریکا انجام شد اما این اقدام ها نمی تواند در مقابل حزب الله مقاومت داشته باشد و مقاومت حزب الله توانسته به راحتی ارتش رژیم صهیونیستی را غافلگیر کند.

<div id="video-display-embed-code_6812011"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3185803/6812011?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما