شناسهٔ خبر: 48752549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روز سیاه کرونا در هرمزگان / ۲۲ نفر بر اثرکرونا جان باختند

در شبانه روز گذشته ۲۲ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ساعت ۲۰ شبکه خلیج فارس گفت: ۱۱ نفر از جانباختگان آقا و ۱۱ نفر خانم بودند.
به گفته دکتر فاطمه نوروزیان، جان باختگان در بازه سنی ۳۴ تا ۸۹ سال و از بندرعباس، میناب، پارسیان، بندرلنگه، قشم، سیریک، رودان و حاجی آباد بودند.
وی افزود: با بستری شدن ۳۰۵ نفر دیگر در شبانه روز گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۲۳۷ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون ۱۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند، حال ۳۸ نفر از آن‌ها وخیم است.
نوروزیان با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی در بخش غربالگری و انجام تست گفت: فوتی‌های قطعی ۲۲ درصد، مثبت شده تست‌ها ۲ درصد و موارد بستری ۵ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است.
وی افزود: باتوجه به افزایش شیوع کرونای دلتا در هرمزگان ظرفیت تخت‌های بیمارستانی افزایش یافته است که مجبور به اضافه کردن تخت شده ایم.

بیشتربخوانید:  وضعیت هرمزگان بحرانی است/ اعزام پرستار از سراسر کشور
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با بیان کمبود نیروی پرستار گفت: پرسنل کادر درمان بشدت خسته هستند و از سراسر کشور درخواست اعزام نیروی پرستار شده است که تاکنون ۲۷ نفر برای کمک به هرمزگان اعزام شده اند.

نظر شما