شناسهٔ خبر: 48749920 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

اسرائیل پیام حزب الله را دریافت کرده است/ حمله توپخانه ای اسرائیل به زمین های باز جنوب لبنان

کارشناسان معتقدند حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به زمین های باز و خالی از سکنه در واکنش به حملات موشکی حزب الله در واقع به این معنی است که اسرائیل پیام حزب الله را دریافت کرده و هشدار مقاومت اسلامی لبنان مبنی بر پرهیز از ماجراجویی در باره منافع و امنیت لبنان را جدی گرفته است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، دقایقی پس از شلیک دهها راکت به دست مقاومت اسلامی لبنان به سمت سرزمین اشغالی، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز ارتفاعات «شبعا» و «الهباریه» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

شبکه المیادین گزارش داد که صهیونیست‌ها با گلوله ۱۵۵ میلیمتری مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند که همه گلوله‌ها در فضای باز به زمین برخورد کرده است. همزمان جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده بر فراز منطقه «العرقوب» در جنوب لبنان به پرواز درآمده‌اند.

در همین حال نشستی امنیتی میان «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حمله راکتی از جنوب لبنان در حال برگزاری است.

وبگاه خبری شهاب نیوز نیز به نوشت که مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی عقیده دارند که حوادث امروز به افزایش تنش در جبهه شمالی منجر نخواهد شد، هرچند ساعات پیش رو مهم و حساس خواهد بود.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) نیز در واکنش به اتفاقات امروز شرایط مرز لبنان با سرزمین اشغالی را «بسیار خطرناک» توصیف کرد و از همه طرف‌ها خواست تا دست از حملات متقابل بردارند.

حزب‌الله لبنان صبح امروز با دهها گلوله ۱۲۲ میلیمتری مناطقی در شمال سرزمین اشغالی در منطقه «الجلیل» را در پاسخ به حمله هوایی روز گذشته رژیم صهیونیستی، گلوله‌باران کرد.

 

کارشناسان معتقدند حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به زمین های باز و خالی از سکنه در واکنش به حملات موشکی حزب الله در واقع به این معنی است که اسرائیل پیام حزب الله را دریافت کرده و هشدار مقاومت اسلامی لبنان مبنی بر پرهیز از ماجراجویی در باره منافع و امنیت لبنان را جدی گرفته است. حزب الله لبنان با این عملیات در واقع نشان داد که علی رغم شرایط خاص سیاسی و اقتصادی لبنان آماده هرگونه واکنشی در مقابل ماجراجویی رژیم صهیونیستی علیه منافع و امنیت لبنان است.

 

نظر شما