شناسهٔ خبر: 48746522 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله راکتی شدید به شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک جنوب لبنان + فیلم

رسانه‌های خبری اعلام کردند که چندین راکت از جنوب لبنان به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین نزدیک جنوب لبنان پرتاب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صابرین نیوز، مجددا صدای پرتاب راکت به شهرک‌های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی نزدیک جنوب لبنان شنیده شده است.

دو راکت به سوی شهرک‌های الجلیل و الجولان اشغالی پرتاب و صدای انفجار‌های شدیدی در کریات شمونه شنیده شده است. این صدا‌ها از نزدیک مثلث سوری-لبنانی-فلسطینی به گوش می‌رسد.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که یکی از مواضع رژیم صهیونیستی در مرازع شبعا هدف این حمله راکتی قرار گرفته است.

المیادین افزود: دست کم ۲۰ راکت به سوی اراضی اشغالی پرتاب شده است که برخی از آنان به سوی پایگاه نظامی «دوف» رژیم صهیونیستی را در مرز لبنان شلیک شده‌اند.

<div id="video-display-embed-code_14461249"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7846592/14461249?width=400&height=300"></script></div>

با اعلام حالت فوق العاده و باز بودن درب‌های مخفیگاه‌ها به روی صهیونیست‌ها، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم تشکیل جلسه دادند.

رسانه های صهیونیستی از گستردگی حملات و  نگرانی بنت درباره ورود به درگیری طولانی مدت در شمال اراضی اشغالی خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق جنوبی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

مناطق مرزی جنوب لبنان و شمال اراضی اشغالی از سه شنبه گذشته ناآرام بوده است و توپخانه و جنگنده های رژیم اشغالگر مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

ساعتی بعد جنبش حزب الله لبنان بیانیه ای در این باره صادر کرد و گروه های مقاومت فلسطین از این اقدام حزب الله در پاسخ به تجاوزگری‌های اخیر رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: 

بیانیه حزب الله لبنان درباره حملات راکتی به اراضی اشغالی

تقدیر مقاومت فلسطین از واکنش حزب الله به تجاوزگری تل آویو

دفتر سیاسی انصارالله یمن در پی پاسخ حزب‌الله لبنان به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به روستا‌های جنوب این کشور اعلام کرد: ما به مقاومت اسلامی لبنان به دلیل پاسخ شجاعانه و مشروع خود به حملات اخیر دشمن صهیونیستی تبریک می‌گوییم.

«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان نیز ضمن حمایت از پاسخ حزب ‌الله به تجاوزگری رژیم صهیونیستی گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب (لبنان) نشان دهنده ماهیت خصمانه رژیمی است که تنها با وحدت یا مقاومت (می‌توان) مانع آن شد.

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان هم در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: آنچه حزب الله انجام داد پاسخ به تجاوزگری است که همه جهان شاهد آن بود و امکان سکوت در برابر آن وجود نداشت.

در همین حال کتائب حزب الله عراق در واکنش به پاسخ حزب الله لبنان به حملات رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله لبنان ثابت کرده است که آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه ماجراجویی که ممکن است از رژیم صهیونیستی سر بزند را دارد. ما به حزب‌الله تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/

نظر شما