شناسهٔ خبر: 48748952 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقدیر مقاومت فلسطین از واکنش حزب الله به تجاوزگری تل آویو

گروه‌های مقاومت فلسطین پاسخ حزب الله لبنان به تجاوزات پنجشنبه شب رژیم صهیونیستی را ستود و بر تداوم مقاومت در برابر اشغالگری تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای از پاسخ کوبنده مقاومت اسلامی لبنان به رژیم صهیونیستی تقدیر و حمایت کامل خود از این اقدام را اعلام کرد.

حماس اعلام کرد: مقاومت در برابر اشغالگران و پاسخ دادن به جنایات و تجاوزاتش حق تضمینی ملت‌های تحت اشغال است.

این جنبش تأکید کرد: درگیری با اشغالگران باید در همه جبهه‌ها تا نابودی دشمن و آزاد سازی اماکن مقدسه و سرزمین‌های عربی و اسلامی از وجود اشغالگران غاصب، باز باشد.

جنبش حماس افزود: به مقاومت و مردم لبنان درود می‌فرستیم که معادلات دشمن که در تلاش برای اعمال آن است را بر هم می‌زنند و معادله حمله در برابر حمله را به اثبات می‌رسانند.

محمد البریم ابو مجاهد، مدیر دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت در فلسطین نیز اعلام کرد: ما پاسخ حزب الله به تجاوز اسرائیل را تبریک می‌گوییم و از آن حمایت می‌کنیم.

او گفت: حزب الله حق دارد به تجاوز صهیونیست‌ها پاسخ دهد و با بمباران مناطق اشغالی از مردم لبنان دفاع کند. واکنش قوی و تکان دهنده حزب الله دشمن را سردرگم و مضطرب کرد.

ابو مجاهد افزود: دشمن سعی کرد معادلات جدیدی را اعمال کند، اما حزب الله پاسخ داد تا تاکید کند که مقاومت برای همه گزینه‌ها آماده است.
جنبش جهاد اسلامی حملات راکتی مقاومت اسلامی لبنان را در پاسخ به تجاوزگری اشغالگران را ستود و تاکید کرد که حق تمامی ملت‌های منطقه است که به مقاومت تا آزادی تمامی اراضی اشغالی ادامه دهند.

جنبش المجاهدین فلسطین نیز تاکید کرد: برادران حزب الله بار دیگر ثابت کردند که مقاومت فصل الخطاب در میدان است.

تیپ‌های شهید ابوعلی مصطفی فلسطین در این باره اعلام کرد: پاسخ مقاومت لبنان به جنایات دشمن صهیونیستی یک حق مشروع است.

جبهه اقدام اسلامی لبنان نیز گفت: ما حق طبیعی و مشروع مقاومت برای دفاع از سرزمین لبنان را تایید می‌کنیم.

پیش از ظهر امروز دست کم ۲۰ راکت از جنوب لبنان به سوی مزارع شبعا در اراضی اشغالی پرتاب شد که دقایقی پس از آن حزب الله لبنان در بیانیه‌ای مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت و آن را پاسخی به تجاوزگری پنجشنبه شب جنگنده‌های صهیونیستی عنوان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی که از این حملات غالفگیر شد و سامانه گند آهنین بار دیگر در رهگیری راکت‌ها شکست خورد، اذعان کرد: اینکه حزب اله مناطق باز را هدف قرار داده است یعنی اینکه به دنبال درگیری و جنگ نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطقی از جنوب لبنان را مجدد هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد. تنش میان لبنان و رژیم صهیونیستی از سه شنبه مجدد شدت یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما