شناسهٔ خبر: 48717423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر حوادث و فوریت ‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

آتش سوزی «هایقر» فیروزآباد سه کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت

مرادیان گفت: در حادثه آتش سوزی در منطقه «هایقر» فیروزآباد سه تن جان باختند و ۲ نفر مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  «محمدجواد مرادیان»، امروز (چهارشنبه 13 مرداد) با اشاره به آتش سوزی در «هایقر» فیروزآباد در جمع خبرنگاران گفت: در حادثه آتش سوزی در منطقه «هایقر» فیروزآباد سه تن جان باختند و 2 نفر مصدوم شدند.

مدیر حوادث و فوریت ‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در پی وقوع آتش سوزی در این منطقه، نیروهای امدادی به همراه سه دستگاه آمبولانس اورژانس با وجود سخت گذر بودن منطقه، به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: متاسفانه ناصر بهزادی، حامد بهزادی و رضا بهزادی در این حادثه دچار سوختگی شده و در سر صحنه جان باختند و یک نفر نیز در این حادثه دچار مسمومیت شده و به بیمارستان فیروزآباد اعزام شد.

مرادیان اعلام کرد: در این حادثه ناگوار «جهانبخش بهزادی» نیز با سوختگی ۵۴ درصد از ناحیه کمر و هر 2 دست، دچار مصدومیت شده و به سرعت توسط تکنسین‌ های اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی «حضرت امیرالمومنین (ع)» شیراز منتقل و بستری شد.

وی عنوان کرد: این منطقه به دلایل نامعلوم دچار آتش سوزی شده و به علت وزش باد، آتش شعله ‌ور و سطح وسیعی از ارتفاعات و مراتع را در برگرفت و فوت این افراد و این ضایعه جانگداز را به خانواده جانباختگان، فعالان محیط زیست و سازمان منابع طبیعی تسلیت می گوییم.

پایان پیام/664

نظر شما