شناسهٔ خبر: 68995973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام‌جمعه فریدن:

ایران اسلامی در رأس جبهه مقاومت قرار دارد

فریدن - امام‌جمعه فریدن گفت: ایران اسلامی در رأس جبهه مقاومت قرار دارد و این نکته‌ای است که جهانیان باید به آن توجه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدن ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: به عزیزان و حافظان نظم و امنیت این روز را تبریک میگویم و برای شهدای امنیت طلب علو درجات را دارم.

وی با اشاره به خدمات شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری امنیت، گفت: امنیت و سلامت یکی از نعمت‌هایی هستند که تا از بین نروند کسی قدردان آنها نیست. امروز کار نیروی انتظامی سخت‌تر از گذشته شده است چون هر چه تکنولوژی پبشرفت می‌کند به موازات آن ابزار تبهکاران هم پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود.

امام‌جمعه شهرستان فریدن با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی افزود: امروز در فضای مجازی شیوه‌های فساد آموزش داده می‌شود؛ امروز روزی نیست که دزدها با شکستن قفل خانه دزدی کنند اگر فردی در خانه پشت سیستم نشسته و دزدی می‌کند پلیس باید مواظب فضای سایبری هم باشد.

وی با اشاره به شهادت شهید اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله اظهار کرد: پس از شهادت این دو شهید بزرگوار کاسه صبر ملت لبریز شد و تصمیم قاطعی برای نابودی این رژیم جعلی گرفته شد و شاهد دست توانای نیروهای مسلح سپاه و ارتش غرورآفرین بودیم که با همکاری این عزیزان انتقام شروع شد و از وعده صادق ۱ قوی‌تر بودیم موشک هابه پایگاه‌های موساد و مرکز تربیت خلبان‌ها و مرکز تجمع نفربرها و تانک‌های جنگی اصابت کرد.

حجت الاسلام ابطحی ادامه داد: نکته‌ای که هست برای جبهه مقاومت این است که در رأس آنها ایران اسلامی است و دیدیم که کشورهای عربی و کشور بزرگ و پرجمعیتی مثل مصر در این قضیه فقط تماشاچی بود و هیچ اقدامی صورت نداد.

وی تصریح کرد: ما دیدیم وقتی در انتقام تأخیر کردیم صهیونیست خط نشان برای اهداف بالاتر می‌کشید امّا به تعبیر فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر بار دیگر این سگ هار (اسرائیل) زنجیر پاره کند حیفا و تل آویو با خاک یکسان می‌شود.

نظر شما