شناسهٔ خبر: 48673239 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آماده باش ۹ تیم راهداری در محور‌های ارتباطی کردستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت:در پی بارش های رگباری امروز در مناطق مختلف کردستان,۹ تیم راهداری در محور‌های ارتباطی استان آماده باش هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمدراشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار داشت: عصر امروز در پی بارش‌های رگباری در مناطق مختلف کردستان ورودی جاده اصلی دیواندره – سنندج محدوده روستای کوله، دچار سیلاب و گل و لای شد که ۱۵ راهدار در قالب سه اکیپ طی سه ساعت آن را پاکسازی و بازگشایی کردند.

مدرس گرجی اضافه کرد: در کیلومتر ۱۵ تا ۲۰ محور بیجار - زنجان هم وضعیت مشابهی وجود داشت که یک تیم از راهداری بیجار مسیر را بازگشایی کرد.

او با اشاره به اینکه ۲۰۰ متر از این ۲ مسیر زیر سیلاب است، افزود: اگر چه طول راه ارتباطی درگیر سیل کم می باشد، ولی شدت سیلاب زیاد  باعث شد در تردد خودر‌ها اختلال به وجود آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان این که ۹ تیم راهداری در محور‌های ارتباطی کردستان آماده باش هستند, یادآور شد: بنا بر اعلام هواشناسی، شهرستان‌های سنندج، دیواندره و بیجار بیشتر از دیگر مناطق استان در معرض بارش‌های رگباری هستند که از رانندگان درخواست می‌شود تا در تردد در محور‌های ارتباطی این شهرستانها، به ویژه طی امشب و فردا احتیاط لازم را داشته باشند.

طول شبکه راه‌های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر بوده که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام/م

نظر شما