شناسهٔ خبر: 48659131 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام یک فروند هواپیمای ایلیوشین و دو فروند بالگرد هوافضای سپاه برای کمک به اطفاء حریق در ترکیه

یک فروند هواپیمای ایلیوشین ۷۶ ودو فروند بالگرد ام آی ۱۷۱ نیروی هوافضای سپاه از ۸ مرداد در عملیات اطفاء حریق در کشور ترکیه حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی درخواست کشور ترکیه از جمهوری اسلامی ایران برای کمک به اطفاء جنگل‌ها و حریق‌های ایجاد شده در استان‌های مختلف این کشور و بر اساس ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اعزام یک فروند هواپیمای ایلیوشین ۷۶ و دو فروند بالگرد ام آی ۱۷۱ جهت کمک رسانی به عملیات اطفاء به کشور ترکیه اقدام کرد.

بنا بر این گزارش؛ از آغاز اطفاء حریق از ۸ مرداد تاکنون بیش از ده سورتی عملیات اطفاء هوایی توسط هواپیمای ایلیوشین صورت گرفته و از امروز عملیات اطفاء توسط بالگرد‌ها نیز آغاز خواهد شد.

نیروی هوافضای سپاه با طراحی و ساخت سامانه‌های اطفاء حریق هوایی و انجام عملیات مختلف مردم یاری خصوصاً در حوزه اطفاء حریق هوایی در حال حاضر دارای یکی از مجرب‌ترین و با تجربه‌ترین تیم‌های اطفاء حریق هوایی است که ضمن حضور در مناطق مختلف کشور در طی سال‌های گذشته و کمک جدی به عملیات اطفاء پاسخگوی نیاز کشور‌های دوست و همسایه نیز بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما