شناسهٔ خبر: 48635372 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۰؛

غلامرضا محمدی: امیدوارم آزادکاران مبارزه های خوبی را به نمایش بگذارند/ یزدانی: هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: آزادکاران زحمت‌های فراوانی کشیدند و امیدوارم در روز مسابقه مبارزه‌های خوبی را به نمایش بگذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از رسیدن به توکیو محل برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: بعد از یک پرواز تقریباً طولانی به دهکده بازی‌ها رسیدم و با یک استراحت از فردا تمرینات تیم ملی کشتی آزاد آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای سایر رشته‌ها که هنوز دیدارهایشان آغاز نشده آرزوی موفقیت دارم و کشتی گیران آزادکار نیز در طول ۸-۹ ماه گذشته خیلی خوب زحمت کشیدند و تمرین کردند و ان شاالله همه چیز در روز مسابقه مشخص خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: مثل همیشه منتظر دعای خیر مردم خوب کشورمان هستیم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند مبارزه‌های خوبی را به نمایش بگذارند تا دل مردم شاد شود.

حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان نیز پس از حضور در توکیو عنوان کرد: به طور حتم تمام نفراتی که در المپیک حضور دارند همه از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت، اما در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی گیران آمریکایی و روس نسبت به سایر رقبا فاصله بیشتری دارند.

یزدانی خاطرنشان کرد: برای موفقیت باید برای حریفان برنامه ریزی کرد که ان شاالله با دعای خیر مردم و کمک خداوند اتفاق‌های خوبی رخ دهد و بتوانیم دل هموطنانمان را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما