شناسهٔ خبر: 48628024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشتی، گره گشای کاروان ایران در المپیک توکیو

مسابقات کشتی المپیک توکیو از فردا صبح آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های المپیک توکیو در حال برگزاری است و از فردا صبح بالاخره رقابت‌های کشتی آغاز خواهد شد. مسابقاتی که در این دوره هم مانند المپیک‌های گذشته امید اول و آخر کاروان کشورمان برای کسب مدال و افتخار آفرینی است.

مسابقات کشتی (فرنگی و آزاد) در تاریخ حضور خود در رقابت‌های المپیک تا کنون ۴۳ مدال برای کشورمان در المپیک‌های مختلف به ارمغان آورده است و  از ۷۰ مدالی که در تاریخ المپیک ایران کسب کرده بیش از نصف این افتخارات و مدال‌ها برای این رشته جذاب بوده است.

کشتی ایران که تا کنون ۱۰ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۱۹ برنز المپیک را به دست آورده، این بار امیدوار است که در توکیو برای کاروان ایران افتخار آفرینی کرده و بعد از جواد فروغی دومین مدال ایران در المپیک توکیو را به نام این رشته ثبت کند.

کاروان ایران در المپیک توکیو تا کنون به غیر از عملکرد فرا‌تر از انتظار جواد فروغی و کسب مدال طلای او نتایج چندان خوبی را به دست نیاورده است و می‌توان گفت باز هم امید همه ایرانی‌ها برای افتخار آفرینی در المپیک به کشتی بسته شده است.

رقابت‌های کشتی المپیک توکیو از فردا صبح با برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی آغاز خواد شد و در اولین روز این مسابقات علیرضا نجاتی در وزن ۶۰- و علی میرزاده در وزن ۱۳۰- برای کشورمان به میدان می‌روند.

کاروان کشتی ایران در المپیک توکیو با یازده کشتی گیر (۶ نفر آزاد و ۵ نفر فرنگی) شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما