شناسهٔ خبر: 67653223 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دی‌ماریا: امباپه با سرعتش می‌تواند تفاوت را رقم بزند

هافبک آرژانتینی بنفیکا درباره رئال مادرید و دو هم‌تیمی پیشین خود سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنخل دی‌ماریا که بین سال‌های 2010 تا 2014 در رئال مادرید عضویت داشت و با این تیم 6 قهرمانی در رقابت‌های مختلف از جمله یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی«اکیپ» گفت: من هنوز بازی‌های رئال مادرید را دنبال می‌کنم و دو هم‌تیمی سابقم یعنی دنی کارواخال و لوکا مودریچ هنوز در این تیم هستند.

وی که سابقه کار با دو مربی بزرگ را در رئال مادرید دارد، تصریح کرد: من کار با مورینیو را در رئال مادرید دوست داشتم. زمانی که آنچلوتی هدایت تیم را برعهده گرفت، من پیش از آن هرگز در خط هافبک سه نفره بازی نکرده بودم و او پستی را برای من در تیمش با وجود حضور بازیکنان بزرگ ابداع کرد که در نهایت با بازی در آن پست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم.

هافبک پیشین رئال مادرید همچنین درباره مهاجم سابق کهکشانی‌ها اظهار داشت: بنزما بازیکنی با کیفیتی منحصربه‌فرد است. مثل این است که شما او را نمی‌بینید و ناگهان بدون هیچ هشداری توپ را می‌رباید و با دریبل زدن دو یا سه بازیکن یا پاسی کلیدی می‌دهد یا گلزنی می‌کند. به نظرم او شایسته کسب توپ طلا بود.

دی‌ماریای 36 ساله که پس از فینال کوپا آمه‌ریکا 2024 کفش‌هایش در رده ملی را خواهد آویخت، درباره پیوستن کیلیان امپابه به رئال مادرید خاطرنشان کرد: امباپه سرعتی فوق‌العاده دارد که می‌تواند در هر لحظه تفاوت را رقم بزند. حتی زمانی که بازی به نظر گره می‌خورد، کیلیان فضای خالی را می‌بیند و شروع به دویدن می‌کند و اگر توپ خوبی به او برسد، تأثیرگذار خواهد بود. از دید من امباپه حتماً توپ طلا را به دست خواهد آورد.

انتهای پیام/

نظر شما