شناسهٔ خبر: 48588595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

الهامی: با پیروزی برابر گل گهر به هواداران نساجی عیدی می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد:  من به تیم گل گهر  بابت انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تبریک می گویم. این باشگاه راه صدساله را در یک فصل طی کرد. تیمی که در فصل گذشته به لیگ برتر صعود کرده، امسال شانس کسب سهمیه آسیایی دارد و ساختار و شخصیت خوبی پیدا کرده است. هر چند این تیم قبل از آن هم شخصیت خوبی داشت، اما این انتخاب و حضور قلعه‌نویی این شخصیت را دوچندان کرد.  

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: گل گهر تیم بسیار باکیفیتی است و نتایج آن‌ها به خصوص در هفته‌های اخیر نشان‌دهنده کیفیت این تیم است. تیم ما هم شرایط خوبی دارد و درست است که در جدول استرسی نداریم، اما به دنبال فوتبالی هستیم که حق به حقدار برسد. اگر می‌خواهیم کار درست را در فوتبال پیش ببریم، باید از خودمان شروع کنیم. به همین دلیل آرزو می‌کنم فردا تیمی که حقش است در لیگ قهرمانان آسیا سهمیه بگیرد. تیم‌های تراکتور، فولاد و گل گهر سیرجان برای ما عزیز هستند و ما فردا خلاف این که شاید جدول برای ما مهم نباشد، اما مهمترین بازی فصل را در پیش داریم. می‌دانیم دنبال چه چیزی هستیم و با احترام به قلعه نویی که استاد من است ۳ امتیاز بازی را می‌خواهیم. علاوه بر این، قصد داریم که  پایان خوشی داشته باشیم و آرزویم این است که یک عیدی خوب به هوادارانمان بدهیم.

تیم نساجی استرس سقوط به لیگ دسته یک را ندارد 

الهامی درباره علت موفقیت نساجی با سرمربیگری وی بعد از فاضلی و جلالی بیان کرد: فاضلی و جلالی زحمات زیادی کشیدند، اما برخی مواقع شرایط فوتبال برای شما نمی‌چرخد. روزی که من مسئولیت فنی را بر عهده گرفتم با هم عهد بستیم با اتحاد و همدلی در کل استان کنار هم باشیم و خوشحالم اکنون در جایی هستم که استرس سقوط نداریم. مردم مازندران خوشحال هستند و این مرهون زحمات بازیکنان من است که با شرافت کار کردند. می‌خواهم از حدادیان، سیف الله پور و کوچک زاده تشکر کنم. از مدیر رسانه‌ای باشگاه تشکر می‌کنم و آرزویم این است فردا بازی خوبی را شاهد باشیم. اگر من در شرایط سختی باشم، دوست دارم تیم مقابل گل گهر فردا به شکلی بازی کند که شرافت فوتبال زیر سوال نرود. من از خود قلعه نویی یاد گرفتم برای شرافت فوتبال  بازی کنیم، چون این پیراهن واقعا مقدس است. به طور حتم فردا  ۲ تیم بازی سخت و پرفشاری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما