شناسهٔ خبر: 48588188 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

هفته سی‌ام لیگ برتر|

الهامی: برای شرافت فوتبال به میدان می‌رویم، نه برای هیچکس!

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فردا برای شرافت فوتبال به میدان می‌رویم، نه برای هیچکس.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*به تیم گل‌گهر سیرجان بابت انتخاب خیلی خوب قلعه‌نویی تبریک می‌گویم که راه صد ساله یا چندین ساله را در یک فصل طی کرد. تیمی که فصل گذشته به لیگ برتر صعود کرد، حالا برای سهمیه آسیایی می‌جنگد و شخصیت گرفته است.

*باشگاه گل‌گهر ساختار و شخصیت خوبی دارد و امیرخان این شخصیت را دوچندان کرد. گل‌گهر تیمی باکیفیت و بسیار خوب است و نتایج این تیم به ویژه در هفته‌های اخیر، کیفیتش را نشان می‌دهد. خدا را شکر نساجی شرایط خوبی دارد و استرس جدول را نداریم، اما به دنبال فوتبالی هستیم که حق به حقدار برسد. اگر می‌خواهیم کار خود را در فوتبال درست پیش ببریم، موضوع را باید از خودمان آغاز کنیم.

*آرزو می‌کنم تیمی که شایسته است، برای لیگ قهرمانان آسیا بجنگد و در این بین گل‌گهر، تراکتور و فولاد برای ما عزیز هستند. شاید جدول برای ما مهم نباشد، اما مسابقه فردا مهم‌ترین بازی فصل ما از روزی خواهد بود که من به نساجی آمدم. می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم و به دنبال هر سه امتیاز هستیم. البته با احترام به استاد، عزیز و بزرگ خودم امیرخان قلعه‌نویی. می‌خواهیم پایان خوشی برای خودمان رقم بزنیم و آرزو می‌کنم عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

*آن دو عزیز (وحید فاضلی و مجید جلالی)، خصوصاً جلالی زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. روز‌هایی وجود دارد که شرایط فوتبال برای شما نمی‌چرخد و از زمانی که مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفتم، با بازیکنان عهد بستیم و اتحاد و همدلی در استان مازندران و باشگاه نساجی ایجاد شد. خوشحالم در جایگاهی نشستم که استرس سقوط نداریم، اما مردم استان و هواداران نساجی خوشحال هستند. این موضوع مرهون هواداران و زحمت بازیکنانی است که با شرافت و آبرو بازی کردند.

*از مدیران باشگاه یعنی حدادیان، سیف‌الله‌پور و کوچک‌زاده تشکر می‌کنم و دست بازیکنان را می‌بوسم. آرزو می‌کنم بازی خوب همراه با نتیجه پیش رو داشته باشیم و خودم اگر در این شرایط بودم، دوست داشتم تیم مقابل گل‌گهر همانطور بازی کند که تیم‌های دیگر نیاز داشتند. برای شرافت فوتبال به میدان می‌رویم، نه برای هیچکس. از امیرخان یاد گرفتم که باید برای پیراهن جنگید و دو تیم بازی سخت و پرفشاری دارند. در پایان هم هر چه خدا بخواهد رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

نظر شما