شناسهٔ خبر: 48590286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قلعه نویی: همه از بازی‌های گل گهر لذت می‌برند

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد بازی این تیم مقابل نساجی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد بازی با نساجی، اظهار داشت: بازی فردا سخت‌ترین مسابقه ما خواهد بود. نساجی در نیم‌ فصل دوم بین تیم‌هایی بوده که بیشترین امتیازات را گرفته است. شرایط جدول برای آن ها زیاد فرقی ندارد و شاید استرس آن ها کمتر باشد، اما ما به دنبال چهارمی هستیم و باید با انگیزه بالاتری کار کنیم. هر چند حق گل گهر سیرجان بیشتر از این بوده است. 

او افزود: فردا قطعا بازی سختی داریم و اصلی‌ترین فینال ما خواهد بود. از تک تک بازیکنانمان تشکر می‌کنم که در مسجدسلیمان کار بزرگی کردند. هر چند در پنج دقیقه آخر فشار زیادی را متحمل شدیم، اما توانستیم بازی را ببریم. در این دو روز خیلی با بازیکنانم صحبت کردم و امیدوارم فردا بتوانیم چهارمی را تثبیت کرده و نماینده شایسته‌ای برای مردم سیرجان و کارگران کارخانه باشیم. 

سرمربی گل گهر درباره وضعیت این تیم در این فصل، گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و در همه دنیا به این عنوان شناخته می‌شود. ما تیم خیلی خوبی هستیم و در ساختار دفاعی و حمله خوب کار می‌کنیم. خوشحال هستم که همه از گل گهر به عنوان یک تیم بزرگ یاد می‌کنند. همه از بازی‌های گل گهر لذت می‌برند. این هدف ما از ابتدای فصل بود که به ثبات تیمی برسیم و خوشحالم هر جا که می‌روم، بیشترین گل زده و آقای گل از آن تیم من است. 

قلعه‌ نویی در خصوص غایبان گل گهر گفت: علیزاده محروم است و خوشبختانه مصدوم هم نداریم که جا دارد از همه اعضای کادر پزشکی تشکر کنم. باز هم می‌گویم اگر همین برنامه جلو برود، ورزش سیرجان قطب ورزش ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما