شناسهٔ خبر: 48567914 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تاثیرگذاری وزش باد در حذف زودهنگام کماندار ایران

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی ریکرو بعد از حذف تنها نماینده این تیم از المپیک گفت: وزش باز روی رکوردها تاثیر گذاشت اگرچه حریف هم تجربه خوبی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، بهزاد پاکزاد با اشاره به عملکرد عضو تیم ملی تیروکمان ایران در بازیهای المپیک تاکید کرد: سطح مسابقات المپیک بسیار بالاست طوریکه نفر دوم المپیک قبلی در مسابقات مقدماتی ۵۷ شد.

وی با اشاره به عملکرد میلاد وزیری در مرحله مقدماتی خاطرنشان کرد: در بخش مقدماتی خوب نبودیم و میلاد کمی ناهماهنگ عمل کرد، آن تیری که باید می‌زد را نزد و باعث شد تا در دور حذفی به رکورددار دنیا بخورد.

پاکزاد گفت: همه رکوردها به دلیل بادی که در ورزشگاه‌ وجود داشت کمتر از حالت طبیعی بود اما حریف میلاد تجربه خوبی داشت و برنده بازی شد با همه اینها عذرخواهی می‌کنم از مردم به دلیل اینکه عملکرد خوبی نداشتیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو با تاکید بر اینکه باید واقعیت را پذیرا باشیم، تصریح کرد: ما چند مدال جهانی و آسیایی در ریکرو داریم؟ باید ابتدا مدال های آسیایی و سپس جهانی را کسب کنیم بعد به فکر نتیجه در المپیک باشیم.

پاکزاد تصریح کرد: فدراسیون هر آنچه که در توان داشت را انجام داد، از این بابت تشکر می‌کنم. باید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم. خدا را شکر اولویت با تیم‌های پایه است و با سرمایه‌گذاری و برنامه خوب می‌توانیم در آینده موفق باشیم.

سرمربی تیم ریکرو گفت: حضور در المپیک افتخار است و امیدوارم بتوانیم تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار بدهیم.

نظر شما