شناسهٔ خبر: 48564548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

حضور در المپیک افتخار است؛

پاکزاد: همه رکوردهای تیروکمان به‌دلیل وزش باد کم‌تر از حالت طبیعی بود/ از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان ریکرو کشورمان گفت: همه رکوردها به دلیل بادی که در ورزشگاه‌ وجود داشت کمتر از حالت طبیعی بود اما حریف میلاد تجربه خوبی داشت و برنده بازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد پاکزاد، سرمربی تیم ریکرو کشورمان اظهار داشت: جو المپیک سنگین است و حریفان هم بسیار قدر هستند. سطح مسابقات بسیار بالاست و نفر دوم المپیک قبلی در مسابقات مقدماتی ۵۷ شد. در بخش مقدماتی خوب نبودیم و میلاد کمی ناهماهنگ عمل کرد و آن تیری که باید می زد را نزد و باعث شد تا در دور حذفی به رکورددار دنیا بخورد.

وی در ادامه افزود: همه رکوردها به دلیل بادی که در ورزشگاه‌ وجود داشت کمتر از حالت طبیعی بود اما حریف میلاد تجربه خوبی داشت و برنده بازی شد. عذرخواهی می‌کنم از مردم به دلیل اینکه عملکرد خوبی نداشتیم. باید واقعیت را پذیرا باشیم، ما چند مدال جهانی و آسیایی در ریکرو داریم؟ باید ابتدا مدال های آسیایی، سپس جهانی را  کسب کنیم بعد به فکر نتیجه در المپیک باشیم.  

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان ریکرو کشورمان درنهایت گفت: فدراسیون هر آنچه که در توان داشت را انجام داد و تشکر می‌کنم. باید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم. خداراشکر اولویت با تیم‌های پایه است و با سرمایه‌گذاری و برنامه خوب می‌توانیم در آینده موفق باشیم. حضور در المپیک افتخار است و امیدوارم بتوانیم تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار بدهیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما