شناسهٔ خبر: 48567502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حذف کماندار ایران به علت ضعف در دور مقدماتی

سرمربی تیم تیراندازی با کمان: ناهماهنگی وزیری در دور مقدماتی باعث حذفش در مرحله بعدی المپیک توکیو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بهزاد پاکزاد سرمربی تیم ریکرو ایران درباره شکست میلاد وزیری در مرحله حذفی مسابقات تیراندازی با کمان المپیک توکیو، گفت: شرایط در المپیک سنگین است و با وجود حریفان قدرتمند سطح فنی مسابقات بسیار بالا است. به عنوان مثال نفر دوم المپیک قبلی در مسابقات مقدماتی این دوره در رده ۵۷ قرار گرفت.
وی افزود: در بخش مقدماتی خوب نبودیم و میلاد کمی ناهماهنگ عمل کرد و رکورد خوبی نداشت تا در دور حذفی به مصاف رکورددار دنیا برود.
سرمربی تیم ریکرو گفت: به علت بادی که در ورزشگاه می‌وزید همه رکورد‌ها با افت همراه شد، اما حریف آمریکایی وزیری تجربه خوبی داشت و برنده بازی شد. با این عملکرد از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.
وی افزود: باید واقعیت را بپذیریم، ما چند مدال جهانی و آسیایی در ریکرو داریم؟ باید ابتدا مدال‌های آسیایی، سپس جهانی را کسب کنیم، بعد به فکر نتیجه در المپیک باشیم.
پاکزاد گفت: حضور در المپیک افتخار است و امیدوارم بتوانیم تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهیم. قدردان حمایت‌های فدراسیون هستیم، چون در حد توانش کمک کرد. اولویت با تیم‌های پایه است و با سرمایه‌گذاری و برنامه خوب می‌توانیم در آینده موفق باشیم.

نظر شما