شناسهٔ خبر: 48564476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد- ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار اسماعیل فرجی را به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی امروز چهارشنبه با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و شماری از مسوولان استانی و لشکری در مصلای بجنورد برگزار شد.

در این مراسم سردار ابوالقاسم چمن تودیع و سرهنگ اسماعیل فرجی که پیش از این جانشین سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی بود با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به درجه سرداری ارتقاء یافت و به عنوان فرمانده این سپاه منصوب شد.

همچنین سردار ابوالقاسم چمن به عنوان معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی منصوب شد

فعالیت‌‍‌های سپاه مکمل ولایت

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این آیین به ارزش های ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنوشت کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی و سازندگی سپاه در کنار سایر امور، برای کشور اهمیت دارد و اقدامات این نیرو در تعامل با سایر دستگاه‌ها به پیشبرد امور کشور کمک می کند.

حجت الاسلام رضا نوری افزود: در هر عرصه‌ای که کشور به حضور بسیج و سپاه نیاز داشته، شاهد مشارکت و فعالیت خالصانه نیروهای مومن و فداکار در خدمت به مردم و کشور بودیم و این عزت آفرینی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متکی به معنویت و ولایت است و حرکت شتابنده سپاه در انجام ماموریت‌ها برگرفته از این دو رکن اصلی است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: شهید سلیمانی برخواسته از مکتب سپاه پاسداران بود که به بالندگی رسید و داستان تشییع جنازه این شهید بزرگوار بیانگر مقبولیت سپاه در بین مردم بود.

وی بیان کرد: مردم ما به کلیت سپاه پاسداران احترام می گذارند چرا که سپاهیان افرادی هستند که دلشان را با خدا صاف کرده اند و در راه اسلام گام بر می دارند.

نظر شما