شناسهٔ خبر: 48564637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل هستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان برای براندازی نظام کارشکنی های بسیاری کرده اند و تا کنون موفق نبوده اند، گفت: امروز بیش از گذشته نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «سردار علی فدوی» امروز(6 مرداد) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به افتخارات و پیروزی های کشور در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز ایران اسلامی قدرتمند است و اقتدار آن قابل مقایسه با گذشته نیست.

 

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز بیش از گذشته نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل هستند و محکم و استوار به وظایف خود عمل می کنند.

 

 

وی شهدای انقلاب را گواه بر این ادعا خواند و بیان کرد: مردم همواره پای نظام ایستاده اند و در راه انقلاب تا نثار جان خود از کیان نظام دفاع می‌کنند.

 

 

سردار فدوی در ادامه با اشاره به انتخابات سال جاری، اظهار کرد: تلاش خبیثان برای منصرف کردن مردم در پای صندوق‌های رای بی نتیجه ماند و مردم با حضور چشمگیر بار دیگر محاسبات آن ها را برهم ریختند.

 

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: مسئولان باید خدمت به مردم را از یاد نبرند و برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنند.

 

 

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات «سردار ابوالقاسم چمن» قدردانی و «سرهنگ اسماعیل فرجی» به عنوان فرمانده جدید سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

 

پایان پیام/140

نظر شما