شناسهٔ خبر: 66608734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انتخابات دبیرخانه استانی شبکه های تخصصی سمن ها روز پنجشنبه در قزوین برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: انتخابات دبیرخانه استانی شبکه‌های تخصصی سازمان‌ها و تشکل‌های مردم ‌نهاد جوانان، در روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: انتخابات دبیرخانه استانی شبکه‌های تخصصی سازمان‌ها و تشکل‌های مردم ‌نهاد جوانان، در روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در این باره اظهار داشت: ایجاد دبیرخانه های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه های تخصصی تشکل های جوانان دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی در سطح کشور عمل می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  به اهداف ایجاد شبکه های تخصصی سمن های جوانان اشاره کرد و افزود: هم افزایی و تعامل اعضای شبکه در موضوع فعالیت تخصصی سمن ها، فعال سازی و ارتقا ظرفیت های کمی و کیفی اعضای شبکه سمن ها، برقراری تعامل و هم افزایی با سازمانها و نهادهای مرتبط با شبکه، شناسايی مسائل و مشكلات موجود در حوزه تخصصی شبکه و ارائه راهكار و توانمندسازی، آموزش و حمايت مادی و معنوی از اعضای شبکه از مهمترین اهداف ایجاد شبکه های تخصصی سمنهای جوانان است.

علایی مقدم بیان کرد:  انتخابات دبیرخانه استانی چهارده گانه شبکه‌های تخصصی سازمان‌ها و تشکل‌های مردم ‌نهاد جوانان، در روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی افزود: در انتخابات پیش رو، دبیران 14 شبکه تخصصی شامل: شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه گفتمان دینی و جهاد تبیین (رسانه و فضای مجازی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی(حاشیه ‌نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی(اعتیاد)، شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه نشاط و اوقات فراغت و شبکه فعالیت‌های جهادی از آن جمله است.

انتخابات دبیرخانه استانی شبکه های تخصصی سمن ها روز پنجشنبه در قزوین برگزار می شود

علایی مقدم یادآورشد: همچنین شبکه های فعالیت‌های خلاق و نوآور، کارآفرینی و اشتغال‌پذیری، سلامت اجتماعی، محیط‌ زیست، شبکه میراث‌ فرهنگی و گردشگری، شبکه امداد و نجات و شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش انتخاب خواهند شد تا فعالیت‌های خود را در قالب دبیران شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد جوانان ادامه خواهند داد.

وی گفت: شبکه های تخصصی مورد نظر مجموعه ای از تشکل ها و سمن‌های جوانان هستند که به منظور ارتقاء سطح مشاركت، ايجاد هم افزايي و توانمندسازی سمن های جوانان در زمینه های تخصصی تشکیل می‌شوند که با برگزاری انتخابات روز ۲۷ اردیبهشت ماه در محل ساختمان معاونت امور جوانان استان مسئولان دبیرخانه استانی ۱۴ شبکه تخصصی با رای سمن ها و تشکل های جوانان استان شناخته خواهند شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: در این انتخابات برای عضویت در شبکه های تخصصی، کلیه سازمان مردم نهاد دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان به انضمام تشکلهایی که مجوز فعالیت خود را از دیگر مراجع ذیصلاح ( بجز وزرات ورزش وجوانان ) دریافت کرده اند و ترکیب هیات مدیره و شورای مرکزی آن از جوانان تشکیل شده باشد می توانند در انتخابات یادشده 
براساس فرایندها و مقررات تعیین شده شرکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما