شناسهٔ خبر: 66813436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهید رئیسی نماد شجاعت و مقاومت بود

مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش در مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امروز معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شاهیندژ در مراسم گرامیداشت شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید و همراهانش  که در مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ برگزار شد، اظهار داشت: رئیس جمهور شهید ما برای ما فقط رئیس جمهور نبود بلکه میوه دل، نور چشم و نقطه امید ما و مرد مبارزه و جهاد و کار شبانه روزی بود.

 مژگان قاسمی ادامه داد: شهید رئیسی نماد و اسوه تقوا، شجاعت ،مقاومت و مهر و عطوفت و فداکاری بود. تلاش بی وقفه وی در جهت حل مشکلات مردم بی نظیر بود.اخلاص و ادب و تواضع این مرد بزرگ باید الگوی همه جوانمردان جهان شود.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی لحظه ای از منویات ولی زمانش پا فراتر ننهاد و لحظه ای در جهت حل مشکلات کشور از پای ننشست.امیدواریم شهادت این مرد بزرگ و همراهانش بیش از پیش درخت انقلاب اسلامی ما را آبیاری کرده و کشورمان همچنان از مسیر پیشرفت باز نایستد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شاهین دژ گفت: وظیفه ای که هم اکنون به دوش همه مردم علی الخصوص طلاب می باشد این است که با جهاد تبیین و روشنگری مردم را به بصیرت دعوت کرده و انسانهای صالح و شایسته و دلسوز و فداکار نظام و ولایت را به مردم بشناسانند که در این صورت است که تنها می توان بخشی از دین مان را به سید محرومان رئیس جمهور شهیدمان ادا کنیم.

قاسمی افزود: ما امروز وظیفه ای بس سنگین به دوش داریم باید تلاش کنیم تا مکر دشمنان نتواند نور بصیرت را در ملت ایران خاموش کند. مردم باید به گوش باشند انتخابی درست و با بصیرت می تواند ریل پیشرفت کشور را بیش از پیش به حرکت دراورد و این میسر نیست جز در سایه شناخت و انتخاب آگاهانه.

وی در پایان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم برای شادی روح سید عزیزمان قدمی برداریم و اگر می‌خواهیم برای ولی فقیه مان سربازی کنیم باید یک انتخاب اصلح که مولفه های تقوا و ولایت مداری و شجاعت و عطوفت و فداکاری را داشته باشد داشته باشیم انتخابی آگاهانه و با بصیرت فردی که مصداق کامل اشداء علی الکفار و رحماء بینهم باشد.

نظر شما