شناسهٔ خبر: 48550712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در زنجان

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا عیسی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از سال‌ها انتظار برای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، این توفیق نصیب مردم زنجان شد تا با بهره‌گیری از معارف و سیره والای شهدا بتوانند خون جدیدی در رگ‌های فرهنگی شهر تزریق کنند.

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه از همین رو بسیج دانشجویی با بهره‌گیری از این فرصت مغتنم برنامه‌های متعددی در معرفی و فرهنگ‌سازی سیره شهدای دانشجو با هدف الگو سازی شهدا برای جامعه به ویژه جوان برنامه‌ریزی و طراحی کرده است، افزود: یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در قالب هفت رشته هنری با موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.

وی تصریح کرد: اهداف اصلی برگزاری جشنواره شبکه سازی و شناسایی نیروهای هنرمند دانشجویی و دانشگاهی انقلابی در بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی و همچنین تولید محتوای فرهنگی هنری در موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.

عیسی‌خانی افزود: در این جشنواره همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهیان نیز می‌توانند آثار خود به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در  این جشنواره در هفت بخش تا کنون حدودا ۳۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است، که اکثر موضوعات ارسالی با محوریت شهدا و دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و محدود بودن ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان و همچنین با توجه به مصادف شدن جشنواره با ایام انتخابات ریاست جمهوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان، جشنواره تا روز بیستم مردادماه تمدید شد.

عیسی خانی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در محورهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهان، شهدای دانشجوی دوران دفاع مقدس، جو حاکم در جبهه و نقش آن حکومت مهدوی و در قالب‌ هنرهای تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، شعر، عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس  09127721262 یا حساب @fznbso در همه پیام رسان ها اقدام کنند.

انتهای پیام/73002/ق

نظر شما