شناسهٔ خبر: 48553311 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان:

مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز تمدید شد

عیسی خانی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  عیسی‌خانی معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان  بابیان اینکه بسیج دانشجویی برنامه‌های متعددی در معرفی و فرهنگ‌سازی سیره شهدای دانشجو با هدف الگو سازی شهداء برای جامعه به ویژه جوان برنامه‌ریزی و طراحی کرده است، گفت: یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در قالب ۷ رشته هنری با موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.

او افزود: اهداف اصلی برگزاری جشنواره شبکه سازی و شناسایی نیرو‌های هنرمند دانشجویی و دانشگاهی انقلابی در بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی و تولید محتوای فرهنگی هنری در موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.

عیسی‌خانی ادامه داد: در این جشنواره همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهیان نیز می‌توانند آثار خود به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در این جشنواره در ۷ بخش تاکنون حدودا ۳۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده که اکثر موضوعات ارسالی با محوریت شهدا و دفاع مقدس بوده است.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و محدود بودن ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان و همچنین با توجه به مصادف شدن جشنواره با ایام انتخابات ریاست جمهوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان، جشنواره تا روز بیستم مردادماه تمدید شد.

عیسی خانی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در محور‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهان، شهدای دانشجوی دوران دفاع مقدس، جو حاکم در جبهه و نقش آن حکومت مهدوی و در قالب هنر‌های تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، شعر، عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۲۱۲۶۲ یا حساب @fznbso در همه پیام رسان‌ها اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما