شناسهٔ خبر: 48555756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز تمدید شد

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در این استان تا ۲۰ مرداد جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا عیسی خانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: پس از سال ها انتظار جهت برگزاری کنگره ملی  ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، این توفیق نصیب مردم زنجان شد تا با بهره گیری از معارف و سیره والای شهدا بتوانند خون جدیدی در رگهای فرهنگی شهر تزریق کنند.
وی ادامه داد: از همین رو بسیج دانشجویی نیز با بهره گیری از این فرصت مغتنم برنامه های متعددی در معرفی و فرهنگ سازی سیره ی شهدای دانشجو با هدف الگو سازی شهدا برای جامعه به خصوص جوان برنامه ریزی و طراحی کرده است. یکی از این برنامه ها برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز  در قالب هفت رشته هنری و با موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.  
عیسی خانی گفت: اهداف اصلی برگزاری جشنواره شبکه سازی و شناسایی نیروهای هنرمند دانشجویی و دانشگاهی انقلابی دربخش های مختلف هنری و فرهنگی و همچنین تولید محتوای فرهنگی هنری در موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.  
وی افزود: در این جشنواره علاوه بر دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها نیز می توانند شرکت کنند.  
معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا  و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه ها  و محدود بودن ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان و همچنین با توجه به مصادف شدن جشنواره  با ایام انتخابات ریاست جمهوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۲۰ مردادماه جاری تمدید شد.
وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند آثار خود را در محورهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور، شهدای دانشجوی دفاع مقدس، جو حاکم در جبهه و نقش آن و حکومت مهدوی در قالب های هنر های تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات نمایشی،  ادبیات داستانی، شعر، عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.  

 عیسی خانی گفت: علاقه مندان می توانند برای  ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس  ۰۹۱۲۷۷۲۱۲۶۲ یا حساب @fznbso در همه پیام رسان ها اقدام کنند.  

نظر شما