شناسهٔ خبر: 48534423 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آغاز نوبت دهی اینترنتی برای ملاقات تصویری خانواده‌های زندانیان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز نوبت دهی اینترنتی برای ملاقات تصویری خانواده‌های زندانیان خبر داد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز نوبت دهی اینترنتی برای ملاقات تصویری خانواده‌های زندانیان خبر داد و گفت: از امروز خانواده‌های زندانیان می‌توانند برای ملاقات تصویری، درخواست خود را اینترنتی ثبت کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: به علت شیوع کرونا، ملاقات‌های حضوری کمتر شده است و برای همین بستر برای دیدار تصویری زندانیان و خانواده‌های آنان را فراهم کرده ایم.

وی ادامه داد: از امروز خانواده‌های مددجویان می‌توانند به نشانی اینترنتی meeting.adliran.ir مراجعه و روز، ساعت، نام مددجو و نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک قضایی به محل زندگی خود را تعیین و ثبت کنند.

آسیابی عنوان کرد: پس از ثبت درخواست، پیامک تایید برای خانواده‌ها فرستاده می‌شود و افراد می‌توانند در زمانی که خودشان تعیین کرده اند با مددجویان تصویری دیدار کنند.
 
بیشتر بخوانید:
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای حفظ حریم خصوصی خانواده ها، در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، اتاقک مخصوص ملاقات تدارک دیده شده است تا افراد در فضای امن و آرام با مددجو دیدار و گفتگو کنند.

وی گفت: ملاقات الکترونیکی در بستر امن سامانه‌های قوه قضاییه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود.

آسیابی در پایان اظهار کرد: ۳۴ دفتر خدمات قضایی الکترونیک در استان گلستان فعال است که تاکنون دفاتر گرگان، بندرگز، کلاله، آزادشهر و مراوه تپه بستر برای ملاقات تصویری مددجویان و خانواده هایشان را فراهم کرده اند و دفاتر سایر شهر‌ها هم به تدریج تجهیز خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما