شناسهٔ خبر: 48533785 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز نوبت دهی اینترنتی برای ملاقات تصویری خانواده های زندانیان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از امروز خانواده های زندانیان می توانند برای ملاقات تصویری درخواست خود را اینترنتی ثبت کنند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به علت شیوع کرونا، ملاقات‌های حضوری کمتر شده است و برای همین بستر را برای دیدار تصویری زندانیان و خانواده‌های آنان فراهم کرده ایم.

او ادامه داد: از امروز خانواده‌های مددجویان می‌توانند به نشانی اینترنتی meeting.adliran.ir مراجعه و روز، ساعت، نام مددجو و نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک قضایی به محل زندگی خود را تعیین و ثبت کنند.

آسیابی افزود: پس از ثبت درخواست، پیامک تایید برای خانواده‌ها فرستاده می‌شود و افراد می‌توانند در زمانی که خودشان تعیین کرده اند با مددجویان تصویری دیدار کنند.

او گفت: برای حفظ حریم خصوصی خانواده‌ها، در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، اتاقک مخصوص ملاقات تدارک دیده شده است تا افراد در فضای امن و آرام با مددجو دیدار و گفتگو کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ملاقات الکترونیکی در بستر امن سامانه‌های قوه قضائیه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود.

حیدر آسیابی افزود: ۳۴ دفتر خدمات قضایی الکترونیک در استان فعال است که تاکنون دفاتر گرگان، بندرگز، کلاله، آزادشهر و مراوه تپه بستر برای ملاقات تصویری مددجویان و خانواده هایشان را فراهم کرده اند و دفاتر سایر شهر‌ها هم به تدریج تجهیز خواهند شد.

انتهای پیام/فا/م

نظر شما