شناسهٔ خبر: 66776571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ضرورت انعکاس خدمات دولت مردمی به جامعه

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از شهید آیت الله رییسی به عنوان یکی از شخصیت های ماندگار تاریخ کشورمان یاد و بر ضرورت انعکاس خدمات دولت مردمی به جامعه تاکید کرد. معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از شهید آیت الله رییسی به عنوان یکی از شخصیت های ماندگار تاریخ کشورمان یاد و بر ضرورت انعکاس خدمات دولت مردمی به جامعه تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در اجلاس غیرحضوری روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، با تاکید بر اهمیت ۵۰ روز آینده تا زمان انتخابات رییس جمهور، گفت: در این فرصت باید خدمات شایسته آیت الله رییسی و دولت مردمی به نظام سلامت به جامعه عرضه شود.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن گفتمان خدمت به مردم و مردمی بودن شهید آیت الله رییسی یکی از وظایف ما به حساب می‌آید که رفتار ایشان با مردم و حضور در میدان در قالب سفر‌های استانی از نمونه‌های این گفتمان است.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: در دولت مردمی اقدامات ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف و به ویژه حوزه سلامت انجام شد که برای همه مردم ملموس بود و عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی در توسعه خدمات و زیرساخت‌ها باید در رسانه‌ها به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما