شناسهٔ خبر: 48506385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

داورزنی: اتفاقات المپیک به فدراسیون جهانی مربوط نیست / پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت‌ها دنبال می‌کردیم

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص ممنوع الخروج شدن دو تن از اعضای تیم ملی والیبال کشورمان از دهکده المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه دیدار تیم ایران برابر ونزوئلا درباره ممنوع الخروجی سرپرست تیم ملی والبیال و فیزیوتراپ و ارتباط آن با فدراسیون جهانی والیبال گفت: این موضوع ارتباطی با فدراسیون بین المللی والیبال ندارد. فرد مبتلا به کرونا که در چند ردیف جلوتر از آن‌ها در پرواز بوده است، بر اساس شیوه نامه های بهداشتی از دهکده ممنوع الخروج شد.

او ادامه داد: برای امروز اجازه خروج از دهکده را گرفتند، اما هنوز اجازه حضور کنار تیم را ندارند تا وقتی که اجازه حضور کنار تیم را بگیرند، شرایط سختی دارند. فکر می‌کنم طی دو روز آینده این مشکل برطرف می‌شود.

او افزود: پنج دیدار در مرحله مقدماتی داریم و تیم ما برنامه سختی دارد؛ زیرا بازی‌هایش را با حریف قدرتمندی مانند لهستان آغاز کرد، دیداری که نه تنها برای ما بلکه برای لهستانی‌ها هم سخت بود.

رئیس فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: تیم بر اساس برنامه پیش رفت. ما گفتیم هزینه اتفاق دیگری را می‌دهیم که منفعت بیشتری برای ما دارد. بازی و پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت‌ها دنبال می‌کردیم. همان موقع گفتیم مردم صبوری کنند تا تیم ملی واقعی را در المپیک ببینند.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما