شناسهٔ خبر: 48507185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

داورزنی: تیم ملی والیبال واقعی ایران را در المپیک می بینند

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به دو برد تیم ملی در المپیک گفت: تیم ملی واقعی را در همین المپیک ببینید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، محمدرضا داورزنی در حاشیه دیدار تیم ایران برابر ونزوئلا درباره ممنوع الخروجی سرپرست تیم ملی والبیال و فیزیوتراپ و ارتباط آن با fivb گفت: این موضوع ارتباطی با فدراسیون بین المللی والیبال ندارد. فردی مبتلا به کرونا در چند ردیف جلوتر از آنها در پرواز بود، بر اساس پروتکل های بهداشتی ممنوع الخروج از دهکده شدند.

وی ادامه داد: حال برای امروز اجازه خروج از دهکده را گرفتند اما هنوز اجازه حضور کنار تیم را ندارند. تا وقتی که اجازه حضور کنار تیم را بگیرند، شرایط سختی دارند.
فکر می کنم طی دو روز آینده این مشکل برطرف می شود.

داورزنی درباره دو پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر ونزوئلا و لهستان و نزدیک شدن به تحقق آرمان فدراسیون در المپیک گفت: ما پنج دیدار در مرحله مقدماتی داریم و تیم ما برنامه سختی دارد زیرا بازیهایش را با حریف قدرتمندی مانند لهستان داشت دیداری که نه تنها برای ما، برای لهستانی ها سخت بود.

رئیس فدراسیون والیبال اظهارات داشت: بازیکنان مزد زحمات را با شکست لهستان گرفتند اما نکته مهم احترام به حریف است.

داورزنی در پاسخ به این سوال که نتیجه امروز والیبالیست ها بر اساس برنامه و نتیجه تیم در لیگ ملت ها بود ؟ گفت: بله تیم بر اساس برنامه پیش رفت ما همان موقع گفتم هزینه اتفاق دیگری را می دهیم که منفعت بیشتری برای ما دارد بازی و پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت ها دنبال می کردیم همان موقع گفتیم مردم صبوری کنند تا تیم ملی واقعی را در المپیک ببیند

نظر شما