شناسهٔ خبر: 48505478 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تارتار: به تیم ریشه دار ماشین سازی احترام می‌گذاریم/ مهم‌ترین نکته زدن گل اول بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با ماشین سازی تبریز توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز که با برتری ۵ بر صفر شاگردانش همراه بود، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بار دیگر به تبریز و این ورزشگاه آمدم. خاطرات خوبی را به همراه گسترش فولاد تبریز در این ورزشگاه داشتم که برای من زنده شد. از این که توانستیم یک نتیجه خوب را برابر تیم ماشین سازی به دست بیاوریم خیلی خوشحال هستیم. هواداران قابل‌ احترام ماشین سازی در این بازی حضور نداشتند، اما به این تیم ریشه‌دار و هوادارانش احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه گفت: با ۳ امتیاز این بازی شرایط تیم ما از نظر تفاضل گل در جدول خیلی خوب شد. مشکل ما زدن گل اول بود، زیرا ماشین سازی کار را خیلی باانگیزه شروع و کارمان را در ابتدای بازی سخت کرد. با این حال زمانی که گل اول را وارد دروازه حریف کردیم، کارمان راحت‌تر شد و توانستیم بازی را در اختیار داشته و گل‌های دیگر را به ثمر برسانیم.

تارتار درباره شرایط ماشین سازی عنوان کرد: به این تیم خسته نباشید می‌گویم. به اکبرپور که شرایط خیلی سختی را در شروع کارش به‌ عنوان سرمربی در لیگ برتر تجربه کرد هم خدا قوت می گویم. از بازیکنانمان هم تشکر می‌کنم. مهم این است توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. فکر می‌کنم با تعویض‌هایی که انجام شد، ۱۰، ۱۱ بازیکن آکادمی ما در لیگ برتر بازی کردند. حتی ۳ بازیکن ما در بازی مقابل ماشین سازی متولد سال ۸۰ به بعد بودند. این واقعاً دستاورد بزرگی برای ما محسوب می‌شود که در کنار جوان‌گرایی، توانستیم نتیجه بگیریم.

تارتار در خصوص شرایط آکادمی پیکان هم گفت: واقعاً جا دارد از آکادمی پیکان و سیامک رحیم پور و الله کرم که از مدرسین فیفا هستند، تقدیر و تشکر کنم که این جوانان را تحویل ما دادند و توانستیم به بهترین شکل از آن‌ها بازی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: به هر حال ما می‌دانستیم ماشین سازی با توجه به این که سقوط کرده، شاید انگیزه بالایی نداشته باشد. هرچند این تیم بازی را خوب شروع کرد، اما به بازیکنان هم گفتیم که زدن گل اول مهم است. وقتی گل اول را به ثمر می‌رسانید، تیم حریف که هیچ امیدی برای ماندن در لیگ برتر ندارد، به نوعی نظم تیمی‌اش را از دست می‌دهد. ما هم خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و توانستیم گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. کارمان هم در ادامه بازی راحت‌تر شد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما