شناسهٔ خبر: 48478127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تارتار: بازی با ماشین سازی مهم‌ترین دیدار فصل پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی این تیم مقابل ماشین سازی تبریز توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل از دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی با ماشین‌سازی مهم‌ترین بازی فصل ما است. با بازیکنانم درباره این بازی به طور مفصل صحبت کرده‌ام. کادر فنی و بازیکنان از اهمیت ۳ امتیاز این بازی آگاه هستند و اگر بتوانیم این بازی را ببریم، ضمن احترام به تیم ماشین‌سازی و هواداران آن، شرایط‌ ما در جدول رده‌بندی خیلی خوب می‌شود. با توجه به اینکه ۲ بازی بیشتر تا پایان فصل باقی نمانده، بازیکنان پیکان خیلی مصمم و با انگیزه هستند. تلاش‌می‌کنیم تا در بازی فردا پیروزی شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره سقوط ماشین سازی به لیگ یک گفت:  از این بابت کمی نگران هستیم. خیلی با بازیکنان صحبت کردیم و به آن‌ها گفتیم درست است که ماشین‌سازی در دیدار با پرسپولیس ۵ گل دریافت کرد، اما تا دقیقه ۳۰ که این تیم ۱۰ نفره نشده بود، بازی پایاپایی ارائه کرد. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شناخت خود از تیم ماشین سازی عنوان کرد: بازیکنان ماشین سازی جوان و با انگیزه هستند.  اکبرپور که از دوستان خوب من است، خودش مهاجم بوده و معمولا تیم‌هایش تهاجمی بازی می‌کنند. باید خیلی مراقب باشیم تا غافلگیر نشویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص مصدومان و محرومان این تیم برای بازی فردا گفت: خدا را شکر بازیکن محرومی نداریم. یکی - ۲ بازیکن ما مصدومیت جزئی دارند که امیدواریم به بازی فردا برسند.

بیشتر بخوانید

تارتار درباره کسب مدال طلای فروغی در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: جا دارد کسب مدال طلای جواد فروغی در المپیک را تبریک بگویم. او باعث افتخار همه ایرانی‌ها است. انشاالله که کسب مدال‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما