شناسهٔ خبر: 48477094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تارتار: بازی با ماشین‌سازی مهم‌ترین بازی ما است/ باید مقابل ...

اقتصاد ایران: گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فکر می‌کنم بازی با ماشین‌سازی مهم‌ترین بازی فصل ما در تیم پیکان است و برای اینکه غافلگیر نشویم، باید هوشیار باشیم.

صاحب‌خبر -
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مهدی تارتار، سرمربی تین فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی با ماشین‌سازی مهم‌ترین بازی فصل ما در تیم پیکان است. با بچه‌های تیم هم به طور مفصل صحبت کرده‌ایم. کادر فنی و بازیکنان به اهمیت این 3 امتیاز آگاه هستیم و اگر بتوانیم این بازی را ببریم، ضمن احترام به تیم ماشین‌سازی و هوادارانش که از تیم‌های ریشه‌دار است، شرایط‌مان در جدول رده‌بندی خیلی خوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه دو بازی بیشتر تا پایان فصل نمانده بچه‌ها هم خیلی مصمم و با انگیزه هستند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی فردا به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص تأثیر سقوط ماشین‌سازی در بازی فردا خاطرنشان کرد: یک مقدار از این بابت نگران هستیم. خیلی با بچه‌ها صحبت کرده و آن‌ها را توجیه کردیم که درست است ماشین‌سازی در دیدار با پرسپولیس 5 گل دریافت کرد اما تا دقیقه 30 که این تیم 10 نفره نشده بود، بازی پایاپایی با پرسپولیس داشت.

تارتار ادامه داد: این تجربه پرسپولیس بود که توانستند در 30 دقیقه اول 2 گل به بزنند. همین موقعیت‌ها را ماشین‌سازی هم داشت که نتوانستند از آن استفاده کنند. خیلی باید هوشیار باشیم و درباره این موضوع با بازیکنان خیلی صحبت کردیم.

وی در خصوص شناختش از ماشین‌سازی اظهار داشت: بازیکنان ماشین‌سازی جوان و با انگیزه هستند و می‌توانند ما را به دردسر بیندازند. ضمن اینکه آقای اکبرپور که از دوستان خوب من است، خودش مهاجم بوده و معمولاً تیم‌هایش تهاجمی بازی می‌کنند. باید خیلی مراقب باشیم که غافلگیر نشویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص مصدوم و محرومان تیمش برای بازی فردا خاطرنشان کرد: خدا را شکر محروم نداریم. یکی دو بازیکن‌مان مصدومیت جزئی دارند که امیدواریم به بازی فردا برسند.

تارتار در پایان گفت: جا دارد مدال طلای جواد فروغی در تیراندازی را تبریک بگویم. واقعاً باعث افتخار همه ما ایرانی‌ها هستند. ان‌شاءالله که کسب مدال‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/116/ف

 
 

برچسب‌ها:

نظر شما