شناسهٔ خبر: 66793999 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام کمیته ملی المپیک به عضویت نخستین ایرانی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال

کمیته ملی المپیک انتخاب هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان بعنوان نخستین ایرانی راه یافته به تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

پیام کمیته ملی المپیک به عضویت نخستین ایرانی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در متن پیام فوق آمده است:
بدون تردید تیم ملی والیبال نشسته کشورمان را باید یکی از پر افتخار‌ترین تیم‌های ملی ورزشی کشورمان دانست که سالیان سال و بطور متوالی عناوین متعدد قهرمانی در میادین آسیایی، جهانی و پارالمپیک را در نوردید تا همواره با افتخارات خود شادی بخش دل مردم میهن عزیزمان گردد تیمی که با هفت عنوان قهرمانی در پارالمپیک تبدیل به تیمی افسانه‌ای و دست نیافتنی گردید تا امروز فدراسیون جهانی والیبال نام هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان را به عنوان نخستین ایرانی بعضویت تالار مشاهیر خود در آورد.

این موفقیت ارزشمند را که افتخاری بزرگ برای ورزش کشورمان محسوب می‌شود را به مردم عزیز ایران، جامعه ورزش کشور، فدراسیون جانبازان و معلولین و بخصوص خانواده والیبال و آقای هادی رضایی تبریک گفته و برای ورزشکاران و‌تیم‌های مختلف ملی کشورمان در میادین بین المللی جهت افتخار آفرینی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

گفتنی است:هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به عنوان اولین عضو ایرانی تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال انتخاب شد.
فرآیند این انتخاب از اوایل ماه آوریل آغاز شد و طی آن اسامی ۲۳ کاندید در بخش والیبال ساحلی زنان و مردان، والیبال سالنی زنان و مردان، مربیان، روسای فدراسیون‌های والیبال در سراسر جهان، مدیران موثر و بخش والیبال نشسته برای راه یابی به این تالار اعلام شد که در بخش والیبال نشسته هادی رضایی از ایران و بری کوزنر رییس سابق سازمان جهانی پاراوالیبال به عنوان نامزد‌های بخش والیبال نشسته معرفی شدند.

پس از پایان رأی‌گیری، ۶ نامزد برتر برای انتخاب نهایی در فهرست رسمی کمیته انتخاب ورود به تالار بین‌المللی مشاهیر والیبال قرار گرفتند و در نهایت ورگلا بل والیبالیست کوبایی، آنا پائولا هنکل (بازیکنان والیبال ساحلی برزیل)، تیم هوولند (ایالات متحده)، آندره آ زورزی (ایتالیا)، خوزه روبرتو گیمارش (مربی برزیلی)، هادی رضایی (سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران)، خوان آنجل پریرا (داور آرژانتین)، سو لمر (ایالات متحده) و جوزپه پانینی (ایتالیا) به تالار مشاهیر اضافه شدند.

نظر شما