شناسهٔ خبر: 48481544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده کل سپاه پاسداران:

مشعل امید در دل مردم خوزستان روشن شد

سردار سلامی گفت: آبرسانی با کمک سپاه پاسداران به خوزستان نشان داد به تدریج بر مشکلاتی که موجود است غلبه می‌کنیم و مشعل امید در دل مردم روش شد.

صاحب‌خبر -

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز موفق شدیم بسیاری از مناطق جنوب غرب خوزستان، جفیر، هویزه، دشت آزادگان و رفیع بادید به عمل بیاوریم و در مجموع ۲ پدیده مهم رخ داد، یکی صبر و استقامت مردم در مقابل مشکلاتی که ناشی از خشکسالی و بی آبی ایجاد و دیگری تلاش همه جهادگران برای آبرسانینمایان شد .

او در ادامه بیان داشت: این کار نشان داد ما به تدریج بر مشکلاتی که موجود است غلبه می‌کنیم و مشعل امید در دل مردم خوزستان روشن، و اعتماد به نفس به گروه‌های جهادی ایجاد شد.

سردار سلامی با بیان اینکه مشکلات به اراده و همت مردم قابل حل است و آبرسانی با کمک تانکر‌های سیار، تانکر‌های ثابت و لوله کشی هاو لایروبی‌های منطقه در حال انجام است، افزود: شاهد الحاق ۴۰ دستگاه تانکر آبرسان به مجموعه ۶۳ دستگاه هستیم.

 فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: در طرح آبرسانی غدیر ۵۲۵ کیلومتر لوله آبرسانی با قطر ۲ متر از شوش کشیده شده تا سوسنگرد، حمیدیه، دارخوین،  شادگان و ... را آبرسانی کند و در بحران آبی ۶۰ دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری سیار در ۸۷ روستا در حال آبرسانی هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه، سپاه حضرت، ولی عصر (عج) و آماد و پشتیبانی سپاه کار تامین آب انجام می‌شود و ان شاءالله تلاش‌ها شدت بیشتری خواهد یافت.

 

نظر شما