شناسهٔ خبر: 48391699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نظارت دامپزشکی قم بر ذبح دام در روز عید قربان

مدیر کل دامپزشکی استان قم گفت: بازرسان دامپزشکی قم در روز عید سعید قربان نظارت کاملی بر روند عرضه و ذبح دام اعمال می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،  مهدی رفیعی محمدی،  با اشاره به آمادگی کامل تیم‌های نظارتی این اداره کل برای نظارت بر روند عرضه و ذبح دام در روز عید سعید قربان، گفت: به منظور رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، قربانی دام‌ در کشتارگاه‌های دام جاهد و پرتو از ساعت ۶ تا ۱۳ صورت می‌گیرد.

 

مدیر کل دامپزشکی استان ادامه داد: قصابی‌ها می‌توانند نسبت به پذیرش قربانی و انجام ذبح الزاما در کشتارگاه‌های دام استان (جاهد و پرتو) و ارائه گوشت به مشتریان در محل قصابی اقدام نمایند.

 

مدیر کل دامپزشکی قم افزود: به منظور پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو استفاده از دستکش در حین قطعه بندی گوشت ضروری است.

 

دکتر رفیعی گفت: در صورت نیاز به راهنمایی در موارد فوق، با شماره دامپزشکی ۳۶۱۲۳۴۵۶ تماس حاصل نمائید تا اکیپ‌های سیار دامپزشکی جهت نظارت بهداشتی به محل اعزام شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: خدمات نظارت بهداشتی دامپزشکی در روز عیدقربان رایگان بوده و بازرسین بهداشتی دامپزشکی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۳ آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی می‌باشند.

 

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: در مسجد مقدس جمکران و آسایشگاه سالمندان (میدان شهیدمحلاتی) جهت اعمال نظارت بهداشتی بر روی دام‌های قربانی بازرس بهداشتی دامپزشکی مستقر می‌باشد.

پایان پیام/78

نظر شما