شناسهٔ خبر: 48279450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بلوتی درباره آینده خود تصمیم می‌گیرد

به گزارش اسکای ایتالیا با توجه به ابراز علاقه رم برای خرید آندره آ بلوتی، مهاجم ملی پوش تورینو، این بازیکن به زودی درباره آینده خود تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

این مهاجم ۲۷ ساله که به همراه ایتالیا فاتح یورو ۲۰۲۰ شد؛ فقط یک سال دیگر با تورینو قرارداد دارد و گزینه تمدید در قرارداد او گنجانده شده است، اما باشگاه رم حاضر است برای این بازیکن ۲۷ ساله ۳۰ میلیون یورو پیشنهاد بدهد.

 پیشنهاد ۱۰ میلیون پوندی تیم قدوس برای مهاجم لیورپول

تیم فوتبال برنتفورد انگلیس که از سامان قدوس، بازیکن تیم ملی کشورمان بهره می‌برد مایل است پیشنهادی ۱۰ میلیون پوندی برای هری ویلسون، مهاجم لیورپول ارائه دهد.

مهاجم تیم ملی ولز فقط در ۲ مسابقه برای قرمزهای مرسی ساید بازی کرده است و پس از ۲ فصل حضور قرضی در تیم‌های بورنموث و کاردیف تصمیم دارد تابستان امسال از لیورپول جدا شود. حضور برنتفورد در لیگ برتر ممکن است شانس آن‌ها را برای خرید ویلسون افزایش دهد.

تمایل آرسنال برای خرید هافبک پرتغالی ولورهمپتون

باشگاه آرسنال با ولورهمپتون برای خرید روبن نوس، هافبک پرتغالی این تیم وارد مذاکره شد. توپچی‌ها اگر بتوانند ۳۵ میلیون پوند درخواستی ولوز را بپردازند می‌توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

نوس تا سال ۲۰۲۴ با ولورهمپتون قرارداد دارد و در ۳۶ بازی فصل گذشته لیگ جزیره ۵ گل به ثمر رسانده است.

رئال مادرید قیمت واران را اعلام کرد

باشگاه رئال مادرید قیمت رافائل واران، مدافع فرانسوی مد نظر باشگاه منچستر یونایتد را ۵۰ میلیون یورو اعلام کرد.

شیاطین سرخ پیش از این پیشنهادی ۴۵ میلیون یورویی را ارائه کرده بودند، اما برای خرید این مدافع ملی پوش حالا باید مبلغ قرارداد خود را افزایش دهند.

واران سال ۲۰۲۲ بازیکن آزاد خواهد شد و به همین دلیل رئال مادرید می‌خواهد قبل از آن تاریخ این بازیکن را به تیم دیگری منتقل کند و واران نیز شخصاً مایل است سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

تمایل اورتون برای خرید کولیبالی

رافا بنیتز، سرمربی اورتون مایل است کالیدو کولیبالی، مدافع میانی تیم ناپولی را به خدمت بگیرد. مدتی است که انتقال این مدافع سنگالی به لیگ جزیره بر سر زبان‌ها افتاده و حالا او ممکن است به مرسی ساید سفر کند.

آرسنال برای ژاکا ۲۰ میلیون یورو می‌خواهد

به گزارش گازتا دلو اسپورت رم خواهان خرید گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال است؛ اما توپچی‌ها فقط در صورتی اجازه این انتقال را خواهند داد که رم مبلغ ۲۰ میلیون یورو به این تیم بپردازد.

پیش بینی می‌شود این هافبک ملی‌پوش سوئیس تابستان امسال امارات را ترک کند، اما هنوز تیم ژوزه مورینیو نتوانسته است بر سر قراردادی با آرسنال به توافق برسد.

ژیرو در یک قدمی میلان

پیش بینی می‌شود ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی امروز پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی آث‌میلان با این تیم قرارداد امضا کند.

برایتون هنوز پیشنهاد قابل قبولی برای وایت دریافت نکرده است

بن وایت، مدافع تیم برایتون سخت مورد توجه باشگاه آرسنال قرار دارد و این تیم حاضر است مبلغ مناسبی برای این مدافع ملی پوش پیشنهاد کند، اما طبق اعلام باشگاه برایتون هنوز توافقی صورت نگرفته و وایت پیشنهاد قابل قبولی نداشته است.

رئال سوسیداد به دروازبان تیم ملی استرالیا نزدیک شد

رئال سوسیداد در تلاش است تا مت رایان، دروازه‌بان تیم ملی استرالیا و باشگاه برایتون را به خدمت بگیرد. این دروازه بان ۲۹ ساله نیم فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در آرسنال بازی کرد. قرار است رایان پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی سوسیداد این هفته قراردادی ۲ ساله را با این تیم امضا کند.

مت رایان یک سال دیگر با برایتون قرارداد دارد، اما رابرت سانچز در حال حاضر دروازه بان شماره یک برایتون است.

منچستر سیتی به دنبال مدافع فولام

به گزارش سان، باشگاه منچستر سیتی در نظر دارد آنتونی رابینسون مدافع۲۳ ساله تیم فولام را به خدمت بگیرد. این مدافع که تا سال ۲۰۲۴ با فولام قرارداد دارد مورد توجه ولورهمپتون نیز قرار گرفته است.

عملکرد مدافع تیم ملی آمریکا در فصل گذشته نظر گواردیولا را جلب کرده است و او تصمیم دارد رابینسون را برای تقویت خط دفاع خود به خدمت بگیرد.

تمایل رئال مادرید برای خرید دامسگارد

به گزارش توتو اسپورت باشگاه رئال مادرید تمایل دارد میکل دامسگارد، هافبک تیم ملی دانمارک و باشگاه سامپدوریا را به خدمت بگیرد.

عملکرد این هافبک ۳۰ ساله در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که به همراه دانمارک به نیمه نهایی رسید توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرده است.

تیم‌های بارسلونا، لیورپول، اورتون، آث میلان، اینتر میلان، یوونتوس و رم هم برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده اند، اما سامپدوریا می‌خواهد یک فصل دیگر او را نگه دارد.

باشگاه آث میلان به دنبال مدافع موناکو

باشگاه آث میلان برای خرید فود بالو ترائوره، مدافع موناکو با این باشگاه وارد مذاکره شد. موناکو اسماعیل یاکوبس را جانشین ترائوره خواهد کرد. میلان تصمیم دارد از این بازیکن برای جانشینی تئو هرناندز استفاده کند.

رناتو سانچز در رادار بارسلونا

باشگاه بارسلونا تصمیم دارد رناتو سانچز، ستاره باشگاه لیل را به خدمت بگیرد. البته وضعیت مالی بد بارسلونا احتمالا مانع انجام این انتقال شود؛ ضمن آن که تاتنهام هم علاقه‌مند به خرید این بازیکن تیم ملی پرتغال است. آرسنال نیز از دیگر مشتریان این بازیکن محسوب می شود.

تغییرات در چارچوب دروازه بارسلونا
باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی آماده فروش نتو، دروازه بان شماره یک خود است. این تیم تصمیم دارد به جای او یوردی ماسیپ، سنگربان وایادولید و یا ایتور، دروازه بان لوانته را به خدمت بگیرد.

درخواست ۶۰ میلیون یورویی رئال سوسیداد از رئال مادرید

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید مایکل مرینو، هافبک تیم سوسیداد را پسندیده، اما سوسیداد برای فروش این بازیکن ۶۰ میلیون یورو مطالبه کرده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما