شناسهٔ خبر: 66682073 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برکناری سرمربی تیم ملی در سکوت کامل!

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به صورت ناگهانی برکنار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، با حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، محمدرضا دستیار به عنوان مسئول ارزیابی اردوهای تیم‌های ملی منصوب شد. 

محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بود که به همراه این تیم نتوانست سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک را کسب کند.

 به همین دلیل هم بسیاری اعتقاد دارند حکم انتصاب دستیار به عنوان مدیر نظارت بر اردوهای تیم ملی به معنی برکناری او از سرمربیگری تیم ملی است.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در بازی‌های پاریس با دستیار حضور داشت و بعد هم در جام جهانی به عنوان سومی رسید اما در راه رسیدن به پارالمپیک ضعیف عمل کرد. حالا در آستانه بازی‌های پاریس، دستیار با حکم کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، به عنوان مسئول ارزیابی اردوهای تیم‌های ملی منصوب شده تا به نوعی از سرمربیگری تیم ملی برکنار شود. در حکم کوهپایه‌زاده، نیامده دستیار به طور همزمان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر و مدیر نظارت بر اردوهای تیم ملی خواهد بود و همین باعث شده تا خیلی‌ها برداشت دیگری از این حکم داشته باشند. 

عدم رضایت از عملکرد دستیار برای تکرار سهمیه پارالمپیک باعث شده تا بی‌سر و صدا او را از این مسئولیت کنار بگذارند و باید منتظر معرفی سرمربی جدید بود. 

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با وجود حمایت‌های زیاد فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک نتوانست پاسخ خوبی به این حمایت‌ها بدهد.  این تیم حتی برخلاف میل مسئولان کمیته پارالمپیک و با وجود مشکلات مالی زیاد به مسابقات انتخابی جهانی در فرانسه اعزام شد و در شرایطی که خیلی هم گرفتن سهمیه در این مسابقات سخت نبود اما باز هم تیم ایران نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و پارالمپیک را از دست داد.

البته تیم ملی بسکتبال با ویلچر فعلاً برنامه‌ای هم ندارد و یکسال دیگر مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد، به همین دلیل بعید است که به این زودی سرمربی تیم معرفی شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما