شناسهٔ خبر: 48299518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

داستان عجیب پرز و فایل صوتی منتشر شده / باز هم پای سوپر لیگ فوتبال اروپا در میان است

در فایل صوتی منتشر شده از فلورنتینو پرز در سال ۲۰۰۶ صحبت‌های عجیبی درباره ۲ اسطوره تاریخ رئال مادرید مطرح شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه‌های اسپانیایی در روز‌های اخیر فایل صوتی عجیبی مربوط به سال ۲۰۰۶ از فلورنتینو پرز، مدیر باشگاه رئال مادرید منتشر شده که در آن این مدیر عامل پرحاشیه صحبت‌های غیر قابل باوری را درباره اسطوره‌های این باشگاه یعنی رائول و ایکر کاسیاس عنوان کرده است.

پرز در این فایل صوتی مدعی شده است: حضور کاسیاس یکی از بزرگترین شکست‌های تاریخ رئال مادرید بوده است؛ چرا که او به هیچ وجه دروازه بان خوبی نیست، اما مشکل این است که مردم او را می‌پرستند، دوست دارند، با او صحبت‌هایی و بسیار از او دفاع می‌کنند.

پرز در ادامه این فایل صوتی گفته است: کاسیاس یکی از کلاهبرداران تیم رئال و دیگری نیز رائول است. این ۲ بزرگترین کلاهبرداران باشگاه هستند؛ اول کاسیاس و بعد از او رائول!

در بخشی دیگر از فایل صوتی پرز بیان کرده است: زیدان برای تیم یک شخصیت بزرگ است. رونالدو بازیکنی بداخلاق است. این‌ها همه‌ بداخلاق هستند. رائول بداخلاق و فکر می‌کند که رئال مادرید مال او است و او این جا از همه چیز به سود خودش بهره می‌برد. او آدمی منفی است که رئال مادرید را خراب می‌کند و روی روح و روان بازیکنان هم تاثیر منفی می‌گذارد و من هم به خاطر کار‌های او به دردسر افتاده‌ام.

رئیس پر حاشیه باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای که در سایت این باشگاه منتشر شده، عنوان کرده است: در خصوص گزارش نشریه کنفیدنسیال که در آن عباراتی منسوب به من منتشر شده است، لازم می‌دانم که در خصوص برخی نکات شفاف‌سازی کنم. عبارات باز تولید شده در مکالمه‌ای که به صورت مخفیانه توسط خوسه آنتونیو آبیان (خبرنگار اسپانیایی) ضبط شده، چیز‌هایی است که او سال‌ها سعی در فروش آن‌ها داشت و موفق نمی‌شد. عجیب است که حالا با وجود گذشت این همه زمان، نشریه کنفیدنسیال آن‌ها را امروز منتشر کرده است. چیزی که منتشر شده تنها گزیده‌ای از یک گفت‌و‌گوی طولانی با مفهومی کلی‌تر است.

او در ادامه افزود: من دلیل این که چرا الان و بعد از گذشت این همه سال از زمان بیان آن جملات، چنین چیزی باید منتشر شود را درک می‌کنم و آن را مرتبط با نقشم به عنوان یکی از نیرو‌های محرکه پشت سوپرلیگ می‌دانم. من رسیدگی به این موضوع را به وکلایم سپرده‌ام و آن‌ها در حال بررسی ماجرا برای انجام اقدامی مقتضی هستند.

نظر شما