شناسهٔ خبر: 48252047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی کسب و کار‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در قالب ۶ اپلیکیشن

معاون گردشگری استان اردبیل از معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان در قالب ۶ اپلیکیشن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در سه‌ماهه امسال در راستای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در حوزه گردشگری اقدامات گسترده‌ای انجام شده که از جمله آنها می‌توان به چاپ تابلو از جاذبه‌های گردشگری و اهدای آنها به دستگاه‌های خدمات‌رسان سفر اشاره کرد.

او با اشاره به ارائه عکس‌های متعدد از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان در رادیو نمای شبکه استانی صدای مرکز اردبیل افزود: از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی نیز برای معرفی قابلیت‌ها، جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان استفاده شده است که این اقدامات تداوم می‌یابد.

فرشی معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان در قالب 6 اپلیکیشن در حوزه کسب و کارهای دیجیتال گردشگری(گردشگری الکترونیک) و حضور مدیرکل و معاونین در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را از دیگر اقدامات در سه‌ماهه نخست امسال عنوان کرد.

معاون گردشگری اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت برپایی تور آشناسازی برای هنرمندان و اینفلوئنسرها و دعوت از چهره‌های مطرح هنری برای آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری استان و معرفی جاذبه‌ها از طریق آنان در همین راستا انجام شده است.

انتهای پیام/ع

 

نظر شما