شناسهٔ خبر: 48238599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد:

محرومیت زدایی به سبک جهادی از ایجاد راه روستایی تا آبرسانی

سردار مسلمی از افتتاح جاده ۱۵ کیلومتری، افتتاح دو پروژه آب‌رسانی و تانکرهای ذخیره آب ۵۰ و ۱۰۰ هزار لیتری در منطقه هزار جریب بهشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۹تیر) در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در منطقه هزار جریب بهشهر اظهار کرد: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث محرومیت‌زدایی و کمک به مردم در جهت رفع نیازمندی‌های آنها با مشارکت مردم این منطقه چندین پروژه امروز به بهره‌برداری رسید.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: افتتاح جاده ۱۵ کیلومتری، افتتاح دو پروژه آب‌رسانی و تانکرهای ذخیره آب ۵۰ و ۱۰۰ هزار لیتری را داشتیم، همچنین شاهد هزینه‌کرد یک میلیارد تومانی که ۳۰۰ میلیون تومان مردمی و مابقی از جانب قرارگاه پیشرفت و آبادانی بوده در این منطقه هستیم.

 

سردار مسلمی تصریح کرد: اعتقادمان این است که مردم ولی نعمتان ما هستند و آنچه که در توان سپاه است باید برای مردم هزینه شود، چرا که مردم سرمایه اجتماعی ما هستند، حماسه انتخابات را خلق کرده و پشتوانه این نظام هستند.

 

فرمانده سپاه کربلا گفت: طرح های زیادی در منطقه هزارجریب که یکی از مناطق پیشرفت و آبادانی است را در حال اجرا داریم که از سال ۱۳۹۶ در منطقه هزار جریب و دوهزار پشتکوه و کیاسر آغاز شده است، در بحث آب‌رسانی، پل روستایی کمک به افزایش بهره‌وری محصولات، کمک به کشت گیاهان دارویی و جاده بین مزارع از جمله این طرح‌ها است.

 

سردار مسلمی ادامه داد: طرح‌های پیمانکاری که توسط دولت انجام می‌شود با مشارکت مردم هم آورده خوبی برای نظام و هم رضایت‌مندی خوبی به‌همراه دارد، در گذشته کشت گندم به‌صورت سنتی بوده با ورود قرارگاه شاهد افزایش میزان کشت از ۲ هکتار به بیش از ۲ هزار هکتار بودیم.

 

وی عنوان کرد: خوشبختانه شاهد افزایش بهره‌وری گندم در این مناطق و همچنین زیر کشت بردن ۵۰۰ هکتار زمین برای کاشت گیاهان دارویی هستیم، مشارکت مردم در این اقدامات موثر است.

پایان پیام/286

نظر شما