شناسهٔ خبر: 48195671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واکسیناسیون گروه های هدف جدید پیگیری شود

استاندار قم از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان خواست پیگیری واکسیناسیون گروه های هدف جدید را در دستور کار خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی استان اظهار کرد: متأسفانه در روزهای اخیر از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی کرونایی رسیدیم و همچنین محتمل است که با توجه به رفت و آمدها از استان های همجوار و جنوبی به قم، به وضعیت قرمز هم برسیم.

وی افزود: از این رو باید نظارت ها تشدید شود، ضمن آن که از مردم خواهش می کنیم همانند گذشته و بلکه بیشتر، پروتکل ها را رعایت کنند تا مجبور با إعمال محدودیت های بیشتر نباشیم و شرمنده آنان نشویم.

استاندار قم با تاکید بر این که تلاش می شود با کمترین إعمال محدودیت ها، بیشترین نتیجه را در غلبه بر کرونا به دست آوریم خاطر نشان کرد: لازم است تا ادارات و دستگاه های استان توجه ویژه ای به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

وی با تأکید بر تشویق بیشتر مردم برای واکسیناسیون علیه کرونا، از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان خواست تا واکسیناسیون گروه های هدف جدید را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار قم سپس به موضوع خاموشی های اخیر توجه داد و اذعان کرد: کمبود برق در سراسر کشور مشهود است و از این رو باید تلاش شود تا با مدیریت مصرف بتوانیم از این وضعیت رهایی یابیم.

وی با تاکید بر این که خاموشی ها برای مصارف خانگی و تجاری در استان باید به حداقل برسد اضافه کرد: خاموشی های احتمالی باید با اطلاع رسانی درست و به موقع همراه باشد تا مردم بتوانند برنامه زندگی خود را بر اساس برنامه خاموشی ها تنظیم کنند.

وی با اشاره به اهمیت اولویت بندی بخش های خانگی، خدمات، صنعت و کشاورزی در مصرف ابراز امیدواری کرد شرایط فعلی بویژه چند هفته گرم تابستان با کمترین ایجاد محدودیت برای مردم سپری شود.

انتهای پیام/2258

نظر شما