شناسهٔ خبر: 48172886 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبرداد؛

عقب‌گرد محدودیت های کرونایی با اعلام وضعیت قرمز در مشهد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محدودیت‌ها متناسب با شرایط قرمز کرونایی اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این‌که مشهد در اپلیکیشن ماسک به رنگ قرمز درآمده است،گفت: بعد از ابلاغ وضعیت قرمز مشهد توسط قرارگاه مرکزی کرونا در وزارت کشور به استانداری، محدودیت‌ها متناسب با شرایط قرمز اعمال می‌شود.

او از آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای وضعیت قرمز کرونا خبر داد و افزود: پس از ابلاغ، با انجام نظارت‌ها و تشکیل گروه‌های مشترک اداره اماکن، اصناف و رده‌های شغلی اتحادیه‌ها در مورد تعطیلی رده‌های شغلی دو، سه و چهار اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مورد شیوع کرونا دلتا در مشهد، خاطرنشان کرد و ادامه داد: وقتی در یک شهر از ۸۰ نمونه مثبت، ۲۰ مورد دلتای هندی کشف می‌شود، یعنی این سویه ویروس کرونا در این شهر و استان در حال گردش است که این ویروس قدرت واگیری بسیار بالایی دارد.

قلیان در خصوص فعالیت برخی مجموعه‌های آبی در مشهد نیز بیان کرد: مجموعه‌های آبی که به رده شغلی دو اضافه شده بودند و مجوز فعالیت داشتند، با ورود مشهد به شرایط قرمز کرونا، باید تعطیل شوند.

انتهای پیام//ف.ب

نظر شما