شناسهٔ خبر: 48131386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح ۲۵۰۰ مسکن محرومان در همدان توسط نوبخت

رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان گفت: چهارشنبه هفته جاری با حضور معاون رئیس جمهور ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان همدان افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

اسکندر صیدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همدان اظهار کرد: شهریورماه سال گذشته ۲ هزار واحد مسکن محرومین توسط محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور در استان کلنگ‌زنی و مراحل اجرای کار آغاز شد.

وی ادامه داد: در بهمن ماه به دلیل پیشرفت فیزیکی خوبی که بنیاد مسکن در اجرا داشت از معاون رئیس جمهور تقاضا داشتیم هزار واحد دیگر به این پروژه اضافه کند و در مجموع ۳ هزار واحد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه اعتبار ساخت ۳ هزار واحد در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت و پروژه پیش رفت افزود: اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد که آماده شده، افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بهار افتتاح واحدهای مسکن محرومین به نمایندگی از کل استان انجام می‌شود بیان کرد: چهارشنبه هفته جاری در سفر معاون رئیس جمهور ۲ هزار و ۵۰۰ واحد افتتاح و مابقی تا مردادماه تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

صیدایی از بهره‌برداری فاز نخست مرکز جامع سرطان که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیر مرحوم فرشچیان انجام شده است، خبر داد و گفت: فاز نخست این پروژه شامل یک‌هزار و ۵۰۰ متر از این مجموعه است که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات نیز خریداری و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما