شناسهٔ خبر: 47971824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌برداری از ۱۲۵ واحد مسکن محرومین در اردل تا پایان تیرماه

سرپرست بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد ۱۲۵ مسکن محرومین که در شهرستان اردل در حال احداث می‌باشد تا پایان تیرماه به بهره‌‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

فرشید ریاحی سامانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به تلاش بنیاد مسکن برای محرومیت‌زدایی از شهرستان اردل گفت: براساس تفاهم نامه فی مابین استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بنیاد مسکن از سهمیه سال ۱۳۹۹ در سطح شهرستان اردل ۱۲۵ واحد مسکونی در حال ساخت می‌باشد که تا تیرماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعتبار احداث این واحدها بالغ بر ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض می‌باشد.

ریاحی سامانی با اشاره به پروژه روستای قراب عنوان کرد: این پروژه با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد در حال احداث می‌باشد و تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای احداث این واحدها شامل تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به ازای هر واحد و همچنین تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت به میزان ۲۰۰ میلیون ریال است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اضافه کرد: هم‌چنین برای سال‌جاری نیز احداث ۴۰ واحد مسکن در قراب در برنامه این نهاد قرار دارد و تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای هر واحد در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از پروژه ۲۴ واحدی اقدام ملی مسکن شهر اردل نیز بازدید کرد و اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در حال انجام است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲/ی

نظر شما