شناسهٔ خبر: 48113753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی «حجاب و عفاف» در نهاوند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب در نهاوند برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

امیر بحیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب در نهاوند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی با موضوع "حجاب بالی به سوی خداوند " برگزار خواهد شد افزود: هدف از اجرای این برنامه توسعه و ترویج  مفاهیم دینی و ارزش‌های اسلامی از طریق نقاشی و تشکیل تصویر ذهنی کودکان، نوجوانان و جوانان از موضوع حجاب و عفاف است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند اضافه کرد: این مسابقه در دو رده سنی کودکان و نوجوان و جوانان با توجه به فرموده مقام مظم رهبری با شعار "امروز زن ایرانی سرمشق و الگوی کشورهای مسلمان است " اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در بخش مسابقه باید آثار خود را به واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا دفتر انجمن هنرهای تجسمی شهرستان واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) تحویل دهند.

بحیرایی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز ۱۹ تیر ماه و اعلام نتایج و روز ۲۱ تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب خواهد بود افزود: از برگزیدگان این مسابقه در بخش‌های مختلف با حضور مسئولین با اهدا لوح تقدیر و هدایای ویژه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما