شناسهٔ خبر: 47995343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه‌های تحولی در حوزه حجاب و عفاف در حال تدوین است

دبیر شورای سیاست‌گذاری عفاف و حجاب کشور، گفت: برنامه‌های جدی برای تقویت این حوزه در حال تدوین است تا امسال تحولی در این خصوص ایجاد و خروجی مطلوبی را شاهد باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مهدی رضائیان ظهر امروز در جلسه ستاد راهبردی حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از هفت میلیون نفر از نوجوانان این کشور که عمدتا دختران هستند در فضای لایکی که بیشتر به مسائل جنسی می‌پردازد و باعث بلوغ زودرس و آسیب‌های روانی بسیاری می‌شود فعالیت دارند که باید برای مدیریت فضای مجازی اقدامی صورت پذیرد.

دبیر شورای سیاست‌گذاری عفاف و حجاب کشور ادامه داد: در حال حاضر دشمن تمام سرمایه‌ و ظرفیت‌ خود را برای کمرنگ کردن تدین و حمله به حجاب و عفاف جوانان به کار بسته است لذا باید ظرفیت‌های حاکمیتی و مردمی را در جهت هم‌افزایی در زمینه حجاب و عفاف شناسایی و فعال کرد.

باید با نگاه اعتقادی برای تقویت حجاب و عفاف فعالیت کرد نه نگاه اداری و شغلی

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف مستقیما بر روی جامعه و خانواده ما تاثیرگذار است و باید با نگاه اعتقادی برای تقویت این مهم فعالیت کرد نه نگاه اداری و شغلی اظهار داشت: کارمندان ادارات باید بیش از پیش در زمینه تاثیرگذاری بر خانواده خود در حوزه حجاب و عفاف فعالیت داشته باشند تا سایر مردم جامعه نیز به این مهم توجه کنند.

رضائیان تصریح کرد: باید نظارت بر ادارات و صنوف افزایش یابد و متولیان آن‌ها در خصوص لزوم و مزایای گسترش حجاب و عفاف در جامعه توجیه شوند و با متخلفان در این حوزه برخورد جدی صورت پذیرد.

  وی اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که وجود دارد، باید امیدوارانه و در حد توان، کار خود را دنبال کنیم، زیرا مسئله عفاف و حجاب تکلیف دینی و شرعی بوده و لازم است اقداماتی جدی در این زمینه صورت گیرد.

دبیر شورای سیاست‌گذاری عفاف و حجاب کشور، خاطرنشان کرد: برنامه‌های جدی برای تقویت این حوزه در حال تدوین است تا امسال تحولی در این خصوص صورت پذیرفته و خروجی مطلوبی را شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری به دلیل بافت فرهنگی، اجتماعی و دینی قوی نسبت سایر استان‌ها وضعیت مطلوبی در حوزه عفاف و حجاب دارد و امیدواریم با همتی که از مدیران و دغدغه‌مندان این حوزه مشاهده می‌شود امسال تحولی در زمینه تقویت این حوزه صورت پذیرد.

انتهای پیام/68033

 

نظر شما